יום שני, 22 בנובמבר 2010

"האח הגדול" מיליונר

בזק תשלם 2 מיליון שקל עבור החסות על "האח הגדול". בנוסף, לחברה יש אפשרות לרכוש את ברייק הזהב ב-200 אלף שקל וגם חיש גד של מפעל הפיס יעניק חסות.
בזק חתמה עם הזכיינית קשת על הסכם חסות ראשית לתוכנית "האח הגדול", זו העונה הרביעית ברציפות - כך נודע למעריב. שווי העיסקה מוערך בענף בכ-2 מיליון שקל, בדומה לעונות הקודמות, וכולל גם את האופציה לרכישת "ברייק הזהב" בנפרד (פרסומת בודדת המשודרת לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית הגמר). 

ב-3 העונות הקודמות רכשה החברה את "ברייק הזהב" תמורת כ-200 אלף שקל, וכחלק מהעיסקה, בזק כפי הנראה תעניק את הפרס - מיליון שקל - לזוכה בתוכנית, שתעלה לשידור ב-4 בדצמבר. 

מפרסמת נוספת שסגרה על אחת מחסויות המשנה בתוכנית היא חיש-גד של מפעל הפיס, שבעונה הראשונה כבר שיתפה פעולה עם תוכנית הריאליטי באחת ממשימות הדיירים בבית. "האח הגדול" נחשבת לתוכנית הריאליטי המכניסה ביותר של קשת, כאשר פרקי הגמר שלה שברו שיאי רייטינג: גמר העונה הראשונה הניב 39.1% וגמר העונה האחרונה הניב 36%. התוכנית מהווה קרקע פורייה לשיתופי פעולה מסחריים ולתוכן שיווקי, עליו לא אחת קיבלה הזכיינית התראות מהרשות השנייה, כשזו פתחה נגדה הליך הפרה לכאורה. 

"האח הגדול" תעלה בשבוע שלאחר גמר "מאסטר שף", אף היא של קשת, תוכנית שהיתה לאחת הנצפות ביותר של הזכיינית, בהיעדר "האח הגדול". הרייטינג הממוצע של התוכנית עמד על 28%, והניב לזכיינית הכנסות מתוכן שיווקי ומשיתופי פעולה מסחריים. את ברייק הזהב ב"מאסטר שף", שפרק הגמר שלה ישודר ב-27 בנובמבר , רכשה תנובה תמורת סכום המוערך בענף ב-180 אלף שקל עבור פרסומת של 45 שניות. 

מבזק לא נתקבלה תגובה. בקשת אישרו את ברייק הזהב של תנובה, אך סירבו להתייחס לסכומים. 
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share