יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

פרסום ראשון: יורם כהן, תושב עפרה, ישתתף ב''האח הגדול''


פרסום ראשון: יורם כהן, תושב עפרה, יהיה ככל הנראה המשתתף הדתי בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" אשר תחל את שידוריה בעוד כשבועיים. לדברי מכריו, כהן אולי לא תמיד נוהג להגדיר עצמו מבחינה ציבורית כאדם דתי, אך הוא שומר מצוות. בכך יהיה כהן למשתתף הדתי השני בתולדות שידורי התוכנית בישראל.

כהן נולד בנתיבות אך חזר בשאלה בסוף תקופת לימודיו בתיכון והתגייס לצה"ל. בסוף שירותו הצבאי חזר בתשובה ופנה ללימודים בישיבת "מרכז הרב" במשך כשבע שנים. לאחר לימודיו בישיבה עסק בצילום עיתונאי ובצילום אירועים, תפקיד בו החזיק עד שבחר להקים יקב בוטיק ייחודי, "תניא", הממוקם בעפרה והמייצא כ-40,000 בקבוקים בשנה.

על קורותיו הספיק כהן לכתוב ספר בשם "בערב הלכתי למאיה", אשר מגולל למעשה את סיפורו האישי, דרך סיפורו של איש זקן אשר נזכר בעברו. הספר מתאר את "הדיאלוג היומיומי עם אלוהים" ולדברי מחברו " עדיין לא ברור לו אם לחיים יש עלילה או אולי הם צירוף מקרים לא מבוק".



שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share