יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

אפשר להירגע: 'האח הגדול' ישודר בערוץ 20

חברת HOT ו'קשת' חתמו על הסכם לשידור 'האח הגדול' בערוץ 20 ולשידור תכני זכיינית ערוץ 2 ב-HOT VOD, לאחר שכבר לפני זמן רב הגיע 'קשת' להסכם עם חברת הלוויין yes לשידור מבית 'האח הגדול'. בדומה לעונות הקודמות, ערוץ 20 של HOT יעביר בשידור חי 24 שעות ביממה את הנעשה בבית, לצד השידור המרכזי בקשת שיחל ב-4 בדצמבר.

כזכור, בחודשים האחרונים התגלע קרע במערכת היחסים בין 2 הגופים, לאחר ההחלטה של HOT להוריד משידור את ערוץ ביפ של 'קשת', ולהחליפו בערוץ 'HOT קומדי סנטרל'. 
במסגרת אותו מאבק, החליטה 'קשת' להוריד את תכניה משירות ה-VOD של HOT, ובין הצדדים ידיעות אחרונות ו-HOT של נוני מוזס לבין 'קשת' ואנשי 'ביפ', החלה חלופת השמצות.
במסגרת ההסכם, תכני 'קשת' ב-HOT ישודרו החל מ-1 בדצמבר, השידור מבית 'האח הגדול' יחל לאחר השידור הראשון בערוץ 2 בתשלום של 13.90 שקל לחודש, כאשר בשבוע הראשון הוא יוצא חינם ללקוחות החברה. בנוסף, יזכו הלקוחות ב-HOT למשחק אינטראקטיבי.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share