יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

אלירז שדה ישמש פרשן לענייני "האח הגדול" בערוץ 2

רגע לפני שהדיירים החדשים נכנסים לבית בנווה אילן (מוצאי שבת ב־21:00), הוא מנדב להם כמה טיפים חשובים
בעוד יומיים זה יקרה. ב־21:00 בלילה, יום שבת, תיפתח דלת הווילה בנווה אילן ו־16 דיירים חדשים ייפרדו לשלום מחייהם שהשאירו מאחור וינסו לשרוד את 100 הימים הבאים תחת עינו של האח הגדול - כשמיליוני צופים בוחנים כל צעד שלהם.
למען האמת, כבר שלושה ימים שהדיירים החדשים נמצאים במלון במרכז הארץ בהסגר, אבל מי שבכל זאת יכול לעזור להם להבין לקראת מה הם הולכים הוא אלירז שדה (28), הזוכה הגדול של העונה הקודמת, שבהחלט יכול לחלק את חייו ללפני ואחרי. העצה הכי חשובה שהוא יכול לתת להם היא: לא לתכנן שום תוכניות.
"זו היתה בעיקר תחושה של חוסר ודאות", נזכר אלירז בתחושות שליוו אותו כבר מאותו בידוד במלון, תחושות שלבטח חשים המתמודדים הטריים ברגעים אלו. "לקחו אותנו למלון שלושה ימים לפני כן, ורק לכמה דקות הירשו לנו להביא בן משפחה. אני הבאתי את אחי ואת אשתו, וזה מקום שאתה לא יכול באמת להבין מה אתה מרגיש כי מצד אחד אתה בלחץ ומצד שני זה לא ממש לחץ כי אתה עדיין לא מעכל".
מתי אתה כן מעכל?
"אני אישית, רק לקראת הסוף התחלתי להבין ולעכל".
אילו טיפים יש לך לדיירים החדשים?
"טיפ חשוב זה לשבת עם חברים ומשפחה לפני הכניסה לבית ולשמוע מהם מה טוב ומה רע בך, ככה שתיכנס לבית לא תהיה מופתע כשדיירים אחרים יעירו על איך שאתה מתנהג".
היה משהו שהעירו לך בבית האח הגדול והפתיע אותך?
"אני כבר הגעתי אחרי שקיבלתי את הסטירות. כשהגעתי לבית האח הגדול הייתי בדיוק בשלב שקיבלתי הרבה פידבקים מאנשים בנוגע למה טוב ומה לא טוב בי, גם מאנשים שקרובים אלי וגם בכלל מהחיים, ככה שלא ממש הופתעתי מאיך שהתנהגתי".
ממה הדיירים החדשים צריכים לחשוש הכי הרבה?
"להרבה אנשים היה קשה עם השעמום. אני איכשהו העברתי את הזמן בדיבורים, זה עוזר".
יש דפוסי התנהגות שכדאי לאמץ כדי לא לעמוד להדחה?
"אני לא חושב שיש רשימת 'עשה ואל תעשה', לא עשיתי שום דבר שם בידיעה שאני הולך לזכות. ממש לא הייתי מודע למה שקורה בחוץ".
החיים שלך התהפכו לחלוטין. מתרגלים לזה?
"כן, אפשר להתרגל. אני לא מתלונן, אני אומר תודה".
בעונה הזאת לא יישאר אלירז צופה פסיבי מול ערוץ 20 אלא יקודם לעמדת פרשן שידסקס על ענייני "האח" בטלוויזיה ובאינטרנט.
"בכל יום שישי בערוץ 2 בין 15:00 ל־17:00 אני ומנחם בן נדבר על ענייני 'האח הגדול', ובימי ראשון אני, גואל וזוהר ישראל, המנחה, נעלה בתוכנית דומה באתר mako. אין לי ספק שאצפה בערוץ 20, זה מאוד מסקרן אותי. חוץ מזה, זו עבודה עכשיו".
היית חוזר על החוויה?
"כן, הייתי עושה את זה שוב".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share