יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

35.5% רייטינג לתוכנית הפתיחה של "האח הגדול"

התוכנית "המקור" בערוץ 10 הניבה רייטינג של 7.7%

תוכנית הפתיחה של "האח הגדול" בערוץ 2 הניבה אמש רייטינג של 35.3% - השקה מוצלחת בהשוואה לרייטינג שהניבו השקות קודמות של הסדרה. יחד עם זאת לא מדובר בנתון שיא כאשר רק לאחרונה עברה תוכנית הגמר של "מאסטר שף" את רף ה-40%.

התוכנית "המקור" שהתמודדה מולה בערוץ 10 השיגה רייטינג של 7.7% - בדומה לנתונים שהיא משיגה באופן קבוע. בשנים קודמות הניבה השקת "האח הגדול" רייטינג של 30%-32%, כאשר עונת ה-VIP כבר הניבה רייטינג דומה מאוד לזה שנרשם אתמול.


כ-80 אלף לקוחות כבר רכשו את ערוץ 20, כאשר בשנה הנוכחית הוא יעלה 14 שקל לחודש ולא 10 שקלים לחודש כמו בעונות הקודמות. עד כה כ-50 אלף מלקוחות HOT רכשו את הערוץ וכ-30 אלף מלקוחות yes. מי שירצה לצפות במתרחש סביב השעון לא יוכל לחמוק מתשלום, שכן הפעם קשת עתידה לגבות תשלום על צפייה בבית האח הגדול באתר מאקו. קשת הודיעה כי תגבה סכום של עשרה שקלים לחודש מהגולשים עבור הצפייה, כאשר ניתן יהיה לשלם גם סכום של שני שקלים על צפייה יומית. התשלום ייעשה באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או SMS (לצפייה יומית).
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share