יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

איום בתביעה נגד יורם כהן ו"האח הגדול"

ב"יקב ארזה" טוענים כי המשתתף יורם כהן מנצל את החשיפה כדי להכפישם בנושא עימות משפטי שמתנהל ביניהם וכעת הם דורשים להעביר מסר לכהן לפיו הם דורשים ממנו לא להעלות את הנושא שוב מול המצלמות

פליטת פה והתבטאות פוגעת ראשונה ב"האח הגדול" ? "יקב ארזה", שנמצא בסכסוך משפטי עם "יקב תניא" בבעלותו של המתמודד יורם כהן, טוענים שהוא מנצל את השתתפותו בבית "האח הגדול" כדי להכפיש את המתחרה בעיצומו של מאבק משפטי בין הצדדים, ומאיים לפתוח בהליכים משפטיים נגדו ונגד הגופים המשדרים.

תחילת הסכסוך בין הצדדים בחודש אוגוסט אשתקד, כאשר "יקבי ארזה" השיקו יין קידוש חדש תחת המותג "הלל". זאת , במקביל לחברת "יקבי תניא", בבעלותו של מתמודד "האח הגדול", יורם כהן, אשר משווק יין פרימיום תחת אותו השם. מאז מתנהל מאבק משפטי בין שני הצדדים באשר לזכות השימוש בסימן "הלל".

כעת , המאבק מחריף כאשר כהן החליט לספר על כך בבית "האח הגדול" אל מול המצלמות ועורר את זעמם של אנשי "יקב ארזה". בתגובה פנו עורכי הדין של "יקב ארזה" אל הפקת התוכנית וביקשו להימנע משידור קטעים בנושא זה. כמו כן, ביקשו עורכי הדין להעביר למתמודד כהן את ההודעה וכן מאיימים לפתוח בהליכים משפטיים נגד הפקת התוכנית.

"ביום שבת האחרון נדהמנו לגלות כי מר יורם כהן מתאר בפרוטרוט את ההליכים המשפטיים המתנהלים בינו לבין'יקב ארזה', תוך שהוא מתבטא נגד היקב בחריפות ואף מוסיף הערות משמיצות ופוגעניות כלפי עורך הדין אשר ייצג אותו בעבר במסגרת ההליך שמתקיים בפני בית המשפט המחוזי", נכתב במכתב התלונה. "אמירות נפסדות אלו, אשר פוגעות ב'יקב ארזה', קיבלו ביטוי פומבי מידי וזכו לחשיפה גבוהה מאוד עת שודרו במלואם בערוץ 20, הפועל ומשדר מבית'האח הגדול' 24 שעות ביממה. עד כה קיבלה מרשתנו עשרות תגובות ביחס לאמירותיו של מר כהן במסגרת התכנית, תגובות אשר פגעו במוניטין הרב של היקב".

בהמשך המכתב כותבים "יקב ארזה" כי "על מנת למנוע כל נזק עתידי, ומאחר שמר יורם כהן מנצל את הבמה שמעמידה לרשותו תוכנית'האח הגדול' על מנת לתקוף את'יקב ארזה', הנכם נדרשים בזאת, בתוך 24 שעות ממועד מכתבנו זה, להעביר את מכתבנו ליורם כהן ולהורות לו לחדול לאלתר מכל התבטאות הקשורה להליכים המשפטיים המתנהלים בינו לבין מרשתנו, ובמיוחד להימנע מכל התבטאות שמהווה לשון הרע". במידה שכהן ימשיך להתבטא נגד היקב מאיימים אנשי היקב לבקש מבית המשפט להשעות אותו מהתוכנית.

אלחנן שור, סמנכ"ל השיווק ב"יקב ארזה" מוסר למעריב: "כהן משמיץ אותנו מול אלפי צופים. רצינו לוודא שלא מאשימים אותנו על לא עוול בכפנו. הנושא מטופל בבית משפט ולא אמור להיות מטופל מעל מסך הטלוויזיה".

מהפקת האח מהגדול נמסר: "כמו יתר הדיירים, גם יורם תודרך לפני כניסתו לבית שלא לדבר על נושאים משפטיים תלויים ועומדים. הוא יתוזכר שוב על ידינו לגבי הכללים החלים על כל השמתתפים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share