יום שישי, 10 בדצמבר 2010

זה רק אני והשפם שלי / אסי עזר

הקולגות שלי, מהדורות הבידור, החברים בפייסבוק ואפילו הלקוחות של אמא - כולם הפצירו בי להוריד את השפם. האמת, ידעתי שזה יעסיק את כולם, אבל לא ידעתי עד כמה
אסי עזר עם שפם (צילום: אסי עזר)
כולם לקחו קלוז אפ של 6 השערות שצמחו לי מתחת לאף

בואו נדבר על היציאה מפרופורציות בעניין השפם.
זה התחיל במעגל המקצועי - כשהגעתי לקריאת תסריט בבית האח הגדול, כל חברי מערכת התוכנית (למעט יורם זק היקר) הפצירו בי שהשפם חייב לרדת, ואף נימקו: "זה מכוער", "זה מיותר", "זה מקלקל", "אתה נראה כמו פרדי מרקורי, ואל תיקח את זה כמחמאה!".

זה המשיך בכך שכל מהדורות הבידור, שראיינו אותי תוך כדי השידור החי, דרשו הסבר ולקחו קלוז אפ של 6 השערות שצמחו לי מתחת לאף, גלש לעוקבים שלי בטוויטר שנלחמו זה בזה ("תוריד אותו, זה דוחה", "אל תקשיב להם, תשאיר אותו"), דילג להסתלבטויות של חבריי לפייסבוק ונגמר בשיחת טלפון מאמי היקרה והדואגת שהתקשרה לדווח לי שמלא לקוחות במינימרקט שלהם בבת ים הפצירו בה שאני חייב להתגלח.

אז להלן צפירת ההרגעה: השפם ירד. אתמול בבוקר הצטלמתי לתוכנית טלוויזיה אחרת ומטעמי המשכיות של הצילומים הייתי חייב לגלח. אז גילחתי.

מי ידע ששפם אידיוטי ימשוך כל כך הרבה תשומת לב?
תשובה: אני, פשוט הייתי חייב לגלות עד כמה. כזה אני, אנתרופולוג.

נ.ב לא משנה מה תגידו, אני חיבבתי את השפם שלי והוא עוד יחזור. אולי בגמר, אולי לפני... ראו הוזהרתם
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share