יום ראשון, 30 בינואר 2011

משימת יפן , כל הפרטים!

אחרי הצלחה במשימת הבובות, נכנסים הדיירים לשבוע חדש עם משימה מאתגרת לא פחות בה הם צריכים לאמץ את התרבות היפנית. הם ישנים על מזרנים, מברכים אחד את השני ביפנית, מתאמנים על סומו וחלקם אף יהפכו לגיישות ואיכרים. קבלו את כל הפרטים
במהלך משימות התקציב של דיירי האח הגדול הם מקבלים לא רק הזדמנות לשיר, לרקוד ולהתאמן בדיבוב אלא גם לטייל בעולם. השבוע תהיה זו משימת יפן שתוכל להשיג עבורם את תקציב המותרות, אך נדמה כי היא עומדת להיות קשה מהרגיל. קבלו את נוסח המכתב הרשמי שנתן האח הגדול:

קוניצ'יוואה, דיירי הבית
השבוע תרחיקו עד יפן - תחיו את שגרת החיים היפנית ותשחזרו רגעים ותמונות מהתרבות הקסומה העתיקה. כמנהג היפנים, הדיירים ישנו על מזרונים במתחם מיוחד שהוקם בסלון. עד להודעה חדשה, אין להכנס לאגף השינה - להוציא מקלחת, שירותים והוצאת בגדים וחפצים אישיים. בחצר מחכה לכם גן זן, שער שינטו למזל וקדושה וזירת סומו.

סיון גיישה
על מנת לזכות גם בתקציב מותרות ולא רק בניחוח מהמזרח חלק מהדיירים יצטרכו לעבור בהצלחה 2 מבין 3 משימות אישיות. בשתי משימות נוספות יתחרו שאר הדיירים על פרס אישי שאינו קשור לתקציב.
משימה ראשונה: גיישות

נופר, סיון וליהיא - אתן הגיישות של הבית. בכל פעם שדייר יחפוץ בסיגריה עליו לקרוא לשתי גיישות שילוו אותו אל פינת העישון. אסור לדייר להדליק סיגריה לפני שהגיישות בירכו אותו ב"העישון מזיק לבריאות" ביפנית. בזמן העישון על שתי הגיישות לעמוד בשני צדדי פינת העישון ולנפנף על המעשן. לפני שהדייר מכבה סיגריה עליו להגיד "אריגטו" לגיישות והן צריכות להגיד לה "דויטא שימאיישטה" - על לא דבר. רק אז הדייר יקום מפינת העישון והגיישות ישוחררו. חוץ מזה, עד הודעה חדשה יוכלו לעשן בפינת העישון שני מעשנים.

פרידה הכט במדי איכר יפני
משימה שנייה: איכרים יפניים
ג'קי, פרידה ודנה - אתם תהיו איכרים יפניים. ביממה הקרובה תרכשו מיומנות באכילה עם מקלות אכילה יפניים, צ'ופסטיקס. לכל אחד מכם ערכת אימונים אישית עם אבנים קטנות. עליכם להתאמן בהרמת האבנים והנחתם ברחבי עצי הבונזאי בבית בעזרת הצ'ופסטיקס בלבד. לאחר מכן יתקיים מבחן שיבדוק את רמת המיומנות שנרכשה במבחנים. הצלחה במבחן פירושה הצלחה בחלק הזה של המשימה.

משימה שלישית: קראטה קיד

יואב. אתה תהיה קרטה קיד, ואלעד, אתה תהיה המאמן שלו מיסטר מיאגי. יחד תתרגלו את אומנות הלחימה העתיקה של Wax on, wax off - על כל החלונות והמראות של הבית. על הקיד לנקות רק לפי פקודותיו של מיסטר מיאגי: wax on- תנועת סיבוב של יד ימין, ,wax off תנועת סיבוב של יד שמאל. לאחר מכן ייערך לקרטה קיד מבחן חניכה על בסיס המיומנויות שרכש. אם עד המבחן כל חלונות ומראות הבית יהיו נקיים ומבריקים, ובנוסף קרטה קיד יעבור בהצלחה את המבחן שלו- תצליחו בחלק שלכם במשימה.

את הארוחות שלכם תאכלו במסעדה יפנית: מרב, רם, תומר והילה אתם הטבחים. עתי, לי עוז ועמיר, אתם תהיו לוחמי סומו.

החלק האחרון של המשימה עלול להיות לחלק מכם הקשה מכל והוא שמירה על הנימוס היפני. למכתב מצורף מילון ובו ברכות ביפנית שכל אחד מכם יצטרך ללמוד ולברך את חברו בעת הצורך:

הליכות ונימוסים יפנים
את הברכות יש לומר עם קידה:
על כל הדיירים לברך את חבריהם ב"אוהיו" (בוקר טוב) וב-"אויה סומי" (לילה טוב)
לפני כל ארוחה הטבחים יברכו את הסועדים ב"יוקוסו ראסוטו ראן" (ברוכים הבאים למסעדה)
ולפני תחילת הסעודה כל דייר יברך את הדיירים היושבים לידו ב"משיאגרה" (בתיאבון)
"אומדטו" (בהצלחה)
"אריגטו" (תודה)
"קוניצ'וואה" (שלום)
למעשנים: "קיטסוואן ווא קאן קו ני גו גאן דווירא" (העישון מזיק לבריאות)

לא תרשמנה פסילות על דייר שלא יברך, אולם האח הגדול בטוח שהדיירים יעשו את מירב המאמצים כדי לנצל עד תום את החוויה היפנית הקסומה שלפניהם.

בהצלחה, אוני סאן (האח הגדול)
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share