יום שישי, 18 בפברואר 2011

בגלל פליטת הפה ב'האח הגדול': תנאי הפעלת ערוץ 20 ישונו, הפיקוח ייגבר?

'קשת' טענו כי דבריו של יורם זק שודרו רק ב-MAKO. במועצת הכבלים קבעו כי לא תתבצע הפנייה מהערוץ ל-MAKO
אם התכנים יפגעו במתמודדי התכנית
מועצת הכבלים והלוויין החליטה היום (יום ה') לשנות את התנאים להפעלת ערוץ 'האח הגדול' - ערוץ 20, בשל פלטת הפה של עורך התכנית יורם זק בערב שישי שעבר. המועצה החליטה כי על מפיקי הערוץ יהיה להגביר בעונה הבאה את הפיקוח עליו על מנת למנוע פגיעה במשתתפי התכנית ו'קשת' תצטרך להחיל את כללי הרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין גם על אתר MAKO.
זכיינית ערוץ 2 טענה השבוע כי הדברים שאמר זק במהלך בדיקת סאונד, וכצופי הערוץ באתר MAKO שמעו אותם. בשל כל החליטה המועצה כי לא ניתן יהיה להפנות ל-MAKO מערוץ 20 אם תכניו ימשיכו לפגוע בכבודם של משתתפי התכנית, ולמעשה לתקן לאלתר את האישור להפעלת הערוץ.

המועצה גם קבעה כי לקראת שידורי העונה הבאה של 'האח הגדול', היא תתכנס ותדון בשיפור מנגנון הבקרה והפיקוח מצד מפיקיו של הערוץ, הזכיינית 'קשת', על התכנים המשודרים בשידור חי.

בהודעה שפרסמה, מסרה המועצה כי "טוב הייתה עושה מפיקת הערוץ לו הייתה נוקטת בצעדים משמעותיים יותר על מנת להבהיר לציבור צופיה עד כמה מעמד האישה וכבודה חשובים לה. המועצה הבהירה כי הדברים חמורים בין אם שודרו בערוץ 20 ובין אם הועברו ב-MAKO בלבד".

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, מסר כי הדברים הבלתי ראויים אשר הושמעו מפי יורם זק מזעזעים ומעוררי סלידה. מדובר בפגיעה קשה בכבוד משתתפת התוכנית ובכבודן של הנשים באשר הן. אין מקום להשמיע ביטויים כאלה מעל במה ציבורית והדברים חמורים במיוחד נוכח העובדה שהם נאמרו מפי עורך התוכנית אשר גילה חוסר אחרית ציבורית משוועת בהתנהגותו, כל זאת ביודעו כי התוכנית זוכה לבמה רחבה ונצפית על ידי מאות אלפי צופים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share