יום רביעי, 16 בפברואר 2011

קרוב ל-350 אלף איש רכשו את ערוץ "האח הגדול"

בחברת HOT מדווחים על פעילות שיא בערוץ האינטרקטיבי של התוכנית, במיוחד לאחר הדחות

ערוץ האינטראקטיב של "האח הגדול" בחברת הכבלים HOT שבר את שיאי השירות של החברה. ל"גלובס" נודע כי כ-20 אלף צופים נכנסו לפורום הערוץ, אליו יש גישה מתוך ערוץ 20, בזמן בו התארחה המודחת הטרייה דנה רון.
מספר הכניסות היה דומה למספר שנרשם בזמן אירוח עתי ויואב בפורום, ועומד במצטבר על כ-50 אלף כניסות. מתחילת העונה נרשמו בפורום מעל מיליון הודעות. את הערוץ פיתחה חברת מארס משחקים בשיתוף עם קשת ו-HOT.
בתוך כך, נודע כי בחברת הכבלים יש 200 אלף מנויים לערוץ 20 של "האח הגדול". 70% מהם הזמינו את הערוץ באופן אינטראקטיבי, באמצעות השלט. לפי ההערכה, בחברת הלוויין yes יש 150 אלף מנויים נוספים.
את ערוץ "האח הגדול extra" פוקדים מדי יום עשרות אלפי מנויים, כשהימים הפעילים הם ימי ראשון, בשל אירוח המודח הטרי, אך שעות השיא של פעילות הערוץ הן בכל יום בשעות הערב.
הקטגוריות המובילות בערוץ הן "הפה הגדול - הפורום", "החדשות החמות" בהן אפשר להתעדכן באופן שוטף על מה מתרחש בבית, ו"תעודות זהות" על הדיירים. בנוסף, מעל 5,000 איש בממוצע משחקים בחידון בכל יום.
באחרונה השיקה חברת HOT, יחד עם קבוצת טלית תקשורת בשיתוף עם ערוץ FTV HD, את שידורי ההרצה לטכנולוגיית תלת-ממד. השידורים מתקיימים במהלך כל השבוע, מדי יום בשעה 15:00 במשך 10 דקות. אלה למעשה שידורי התלת-ממד הראשונים במסגרת ערוץ קבוע.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share