יום שישי, 4 בפברואר 2011

בר רפאלי נכנסת למשימה בבית "האח הגדול"

לדיירי "האח הגדול" צפויה משימה מרגשת במיוחד השבוע. הבית יהפוך לבית מלון שמאכלס אורחי VIP הצפויים לקבל אירוח של חמישה כוכבים. אחת מהכוכבות שתזכה לשירות חדרים ויחס מיוחד מהדיירים היא לא אחרת מאשר בר רפאלי

בר רפאלי אירוע אסקדהלדיירי "האח הגדול" צפויה הפתעה שלא חלמו עליה: ביום ראשון הקרוב תהיה להם הזדמנות להתחכך עם לא פחות מאשר בר רפאלי, בשילוב עוד מקבץ מפורסמים.
אחרי יותר מ-50 יום בהם התנתקו מהעולם החיצון וראו רק אחד את השני, סף ההתרגשות בבית ירקיע שחקים, כשהבן אדם הראשון שייחשפו אליו תהייה הדוגמנית הבינלאומית.
במסגרת שיגרת המשימות השבועיות ינחית האח הגדול על הדיירים את משימת מלון הכוכבים. הקונספט: הבית המפורסם במדינה יהפוך כולו לבית מלון שמאכלס אורחי VIP הצפויים לקבל אירוח של חמישה כוכבים. הדיירים הנרגשים יהיו עובדי המלון ויצטרכו לענות על כל דרישותיהם של האורחים, ולהיות זמינים עבורם 24 שעות.
אחרי שסיפרנו לכם לראשונה שרפאלי ביקרה במתחם כאורחת של ההפקה, נעדכן לראשונה כי היא אחת מאלו שיזכו לשירות חדרים ויחס מיוחד מהדיירים. מלבד רפאלי צפויים להגיח עוד כמה וכמה ידוענים ומפורסמים להתארח במלון.
מעניין מי יהיה נרגש יותר לפגוש את מי – בר את הדיירים שהפכו בחודשיים האחרונים לפרצופים המוכרים במדינה או הדיירים אותה?

מהפקת האח הגדול נמסר: "האח הגדול מתכנן לדיירים משימות שונות והפתעות רבות. כולם מוזמנים לצפות בשידור בשבת ולהתעדכן מה צפוי בשבוע הבא לדיירי הבית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share