יום שישי, 11 בפברואר 2011

מעוללות ''האח הגדול'': כך מרמה ההפקה את הצופים

מי שצריך ללכת נשאר כדי שיחולל עוד ועוד מהומות בעוד שהמובחרים מועפים אם הם נחמדים מדי. ליוצרים נורא נחמד לבייש את החברה הישראלית - העיקר שתמשיכו לסמס בשקל

מאת הניה זסלבסקי, ''עניין מרכזי'' חמישי, 10 בפברואר 2011, 09:47
מארבעה יוצא אחד ומירב הסיכויים שבמוצאי שבת ניפרד מהמרוקאי העצבן תומר זריהן, או איך שלא קוראים לו. אמנם תומר הוא אילם לעומת הצווחות והתקפי הזעם המדהימים של נופר אבל הוא חדש, אין לו גיבוי וכרגיל במקרים כאלה - החדשים מנופים בזה אחר זה עד שהאחרון שבהם מתפייד לו כלא היה.
שלושת המועמדים האחרים להדחה הם פרידה ודנה, שאינן חדלות להתקוטט ונופר הפרחה הערסית שמביישת כל אישה צעירה מזרחית בישראל. הבעיה העיקרית היא תרגילי ההסחה של ההפקה. צופי ערוץ 20 נחשפים לפרחיות המגעילה של נופר. האישה הזו אינה מפסיקה לצווח, לריב על כלום, להתקוטט ולהשפיל את כל מי שנקרה על דרכה. ההבדל היחיד בינה לבין הדובה שסולקה בעונה הקודמת היא שנופר לא מרביצה, אבל במובנים רבים היא רעה ומרשעת הרבה יותר.
אבל לנופר יש את דידי הררי וזה עוצם עיניים ונלחם למענה. אפילו מסוק הרים מעל לווילה כדי להביע בה תמיכה. אגב, מאז המטס הברוטליות של נופר רק גוברת עד שהיא מרקיעה לשפל מביך על בסיס יום יומי. אלא שההפקה אינה מראה את ההתנהגות הזו בתקצירי רביעי ושבת בערוץ 2. זו שערורייה והתערבות בוטה במציאות. עיוות התכנים לטובת השגת רייטינג וסמסים מהערסיות של בת ים ושכונת התקוה.

נופר, יותר מכל דייר אחר היא בושה לחברה הישראלית. אחת הדיירות כבר אמרה לה במהלך התקף זעם מעורר בחילה: נופר, את מתנהגת כמו ערסית גרושה שיש לה 4 ילדים והיא כועסת על כל העולם''.
ההפקה סילקה את עתי כי הוא היה נחמד מדי והעדיפה להשאיר את הדובה הבוגדנית שלו רק מתוך תקווה שעכשיו היא תנסה לאנוס גבר אחר בבית ולחולל עוד שבועיים של מהומות. בינתיים היא נכנסה למקלט וכלל לא מועמדת להדחה. בשבת יסולק תומר. הוא הכי פחות צעקן מהרביעייה, אם כי הוא מודה שהוא ''עצבן'', שלא שולט על עצמו לפעמים אבל לפחות נרגע מהר.

ועוד גילוי: ההפקה של ''האח הגדול'' ידעה שרם הוא הומו שמתחבא. היה תיכנון שרם יצא מהארון במהלך התוכנית אם כי הוא הפתיע במידת מה ויצא מוקדם מהצפוי. רם נשבר כשלקחו לו את בן מיטתו, יואב. היציאה מהארון עשתה לו רק טוב ואפשר שיוכל להתקדם לחמישיית הגמר. מי יודע.

בכל מקרה, חרף העובדה שאין עם מי להזדהות בבית והכי ראוי ממשיך להיות אלעד הגמד, ההצגה נמשכת ולפעמים היא באמת נחמדה.

הניה זסלבסקי
עניין מרכזי
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share