יום ראשון, 13 בפברואר 2011

בעקבות הגסויות: במאי 'האח הגדול' לחופשה

ההתבטאות הגסה של יורם זק גררה תגובות חריפות מצד הרשות השנייה ורשות הכבלים והלוויין. ל-ynet נודע כי בפגישה בין זק למנכ"ל קשת ומפיק התוכנית הוחלט להוציאו לחופשה. גורמים בזכיינית: "הוא ישוב לתפקידו תוך מספר ימים"
ראשיתו של הסיפור ביום שישי בערב. במהלך בדיקות סאונד לקראת הפריצה לשידור החי בערוץ 2, נשמע קולו של יורם זק, במאי התוכנית, כשהוא מתכונן לעלייה לשידור. באופן לא מתוכנן, נשמעו החזרות בחדר הבקרה על רקע השידור הרציף באתר התוכנית, ובמהלכן נשמע זק אומר "ערב טוב דנה, יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים".
ההתבטאות הקשה עוררה הדים רבים בקרב צופי התוכנית. ברשת מסתובבת עצומה הקוראת להתפטרותו של זק. בנוסף, הדחתה של דנה רון אמש (שבת) עוררה חרושת שמועות, לפיהן ביקשה רון לעזוב את הבית. יחד עם זאת, רון מכחישה את השמועות.
גם במועצת הכבלים והלווין, האחראית על שידור ערוץ 20, וגם ברשות השנייה תקפו היום את הדברים. ניצן חן, יושב ראש מועצת הכבלים והלווין, מסר:
"מדובר בהערה מזעזעת שמוטב היה שלא תיאמר. על פניו, מדובר בהפרה בוטה של התנאים בהם אושר הערוץ, המחייבים שמירה על כבוד המשתתפים. נוכח חומרת הדברים, המועצה פתחה בבירור מיידי בנושא".

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה רואה בחומרה רבה את ההתבטאות של עורך התוכנית 'האח הגדול'. הרשות דוחה בשאט נפש אמירות פוגעניות, סקסיסטיות ובוטות באופן מיוחד. מדובר בתקלה חמורה אשר מחייבת טיפול והתייחסות, ללא קשר לאמצעי התקשורת בו שודרה. יו"ר המועצה ומנכ"ל הרשות פנו למנכ"ל קשת, אבי ניר, עמדו על חומרת העניין והודיעו שהנושא ייבחן וידון בקרוב".
ל-ynet נודע כי הבוקר נערכה פגישה בין מנכ"ל הזכיינית אבי ניר לבין יורם זק ומפיק התוכנית אלעד קופרמן, במהלכה הוחלט להוציא את זק לחופשה. גורמים ב"קשת" מבהירים כי מדובר בחופשה יזומה של זק וכי הוא ישוב לתפקידו תוך מספר ימים.
מ"קשת" נמסר בתגובה: "בפגישה אישית שהתקיימה אמש בין מנכ"ל קשת אבי ניר לבין העורך הראשי של 'האח הגדול' יורם זק, הוחלט במשותף כי זק ייצא לחופשה של מספר ימים". לשאלת ynet האם זק יחזור לערוך את התוכנית כבר בפרק הבא, סירבו להגיב ב"קשת".
מקור - ynet

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

השאלה למה לדיירות מותר להשתעשע במילים לגבי אנשי ההפקה ולמשוך את תשומת ליבם, או ללכת חשופות חזה מול המצלמות, להתייעץ ובו זמנית להוריד את החולצה ולהתגרות, וכשנאמרות מילים או שעולות פנטזיות מהצד השני הרעש הופך להמולה...לדעתי אם הדיירות לא היו נותנות לגיטימציה למתרחש זה לא היה קורה..
התנהגות זולה מצד דייר גוררת לאותו יחס!!

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share