יום ראשון, 13 בפברואר 2011

הכנסת נגד האח הגדול: "מבזה ומשפילה נשים"

בעקבות פרשת ניבולי הפה של עורך התכנית תתכנס הוועדה למעמד האישה לדיון מיוחד. "תוכניות הריאלטי לא יכולות להיות שטח הפקר"
הכנסת נגד "האח הגדול": בעקבות פרשת ניבולי הפה של יורם זק, עורך התכנית "האח הגדול" נגד דנה רון, אחת המשתתפות בתכנית הריאליטי, הודיעה יו"ר הועדה למעמד האישה, ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד), כי תכנס דיון מיוחד של הועדה כדי לדון בתוכניות הריאליטי המשודרות בישראל.

"תוכניות הריאליטי לא יכולות להיות שטח הפקר בו ניתנת במה להתנהגות מבזה כלפי נשים המשפילה אותן. הצגת הטרדות מיניות כדבר שבשגרה משדרת מסקר מעוות לציבור ובמאי התכנית אחראים במישרין על התוכן הבזוי שמעודד פגיעה בנשים", אמרה ח"כ חוטובלי.

"בכוונתי לקיים דיון מיוחד בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת שבו יזומנו להשתתף מפיקי תוכניות הריאליטי כדי לקבוע גבולות לשידורי הפריים טיים", הוסיפה.
ואיל וח"כ אורית זוארץ (קדימה), חברה בוועדה לקידום מעמד האישה, הודיעה כי "לאור האלימות המינית הסדרתית בתכנית 'האח הגדול' ובדומותיה, בכוונתי להגיש הצעת חוק לפיה זכיין המשדר תוכנית המעודדת אלימות בכל צורה, יידרש לספק במה בפריים טיים, על מנת לסתור את המסרים שעודד וייקנס בסכום השווה לפרסומות שהרוויח מאותה התוכנית, הכסף ייתרם לגורמים העוסקים במאבק באלימות".

זוארץ הוסיפה: "לצערי נוכחתי לדעת כי את האווירה הציבורית המתירנית, בה גדל דור שלם שמותר בעיניו להשפיל ולבזות נשים ולהתנהל באלימות כלפי האחר, ניתן לעצור לעיתים רק על ידי חקיקה הפוגעת בכיסם של הזכיינים".

לדבריה, "הרשות השנייה מוצפת תלונות, על מוצא פיהם של המתמודדים בתכנית וכן על התבטאותו החמורה של העורך הראשי, אך היא אינה עומדת בפרץ הסקסיזם והאלימות המציף את הפריים טיים, עלינו, כמחוקקים, ליטול אחריות על גבולות הרדידות של המסרים על המסך".

מקור nrg
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share