יום ראשון, 13 בפברואר 2011

דנה רון על פליטת הפה של האח הגדול: "לא לקחתי אישית"

הדיירת שהסעירה (ואפילו לא בגלל משהו שעשתה)את עולם התקשורת והבידור הישראלי ב-24 שעות האחרונות, הודחה מבית האח הגדול. "פשוט צחקתי," סיפרה על תגובתה לאירוע

דנה רון הודחה הערב מבית האח הגדול. רון הייתה מועמדת להדחה מול נופר, פרידה ותומר. דנה הייתה מעורבת בפרשת פליטת הפה של יורם זק, במאי ועורך התוכנית וכן קולו של "האח הגדול". כאשר יצאה מן הבית החליטה להגיב בנושא מול מנחי האח הגדול: "תראה, זו באמת היתה הערה שעל פניה נשמעת מאוד אומללה. אני לא שמעתי אותה, הוא סיפר לי עליה היום בבוקר. הדבר הראשון שזה גרם לי - פשוט צחקתי."

היא הרחיבה על תגובתה הנונשלנטית והמפתיעה לפרשה שהסעירה את צופי התוכנית. "צריך להבין: בבית האח הגדול, בגלל שזה סיר לחץ, גם אנחנו הדיירים זרקנו הערות סקסיסטיות בינינו על כל מיני גורמים בהפקה. הפדיחה, הדבר הגדול - שזה דלף החוצה. זה היה צריך להישאר בחדרי חדרים, בתור בדיחה. מבחינתי אני לא לקחתי את זה אישית. לא, אין בי כעס".

דנה הייתה יריבתה של פרידה והיריבות הזאת פיצלה את הבית לשניים. כיום מעידה דנה שאין בבית מחנות ואף הצרה על כך שהיא ופרידה לא הצליחו לקשור קשרי חברות. אבל צער לחוד והמציאות לחוד: כאשר נשאלה מי היא רוצה שינצח אמרה, "אני מקווה שהחבר הכי טוב שלי בבית, עמיר", ולעומת זאת, כאשר נשאלה לדעתה על פרידה, הגיבה ב"שתלך קיבינימט" עסיסי.

קרדיט לנענע 10
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share