יום רביעי, 16 בפברואר 2011

האח הגדול של נופר מור מדבר על אחותו

אני (האח הגדול של נופר) וכל המשפחה עוקבים אחריה בערוץ 20 קרוב ל-24 שעות ביממה. אנשים כל הזמן שואלים אותי מאיפה לבחורה בת 22 יש כזה ביטחון עצמי. התשובה די פשוטה: הכי קל זה להיות מי שאתה

נופר מור מהאח הגדול, עם האח ליעד מור (צילום: רמי גרידיש)
נופר מור - האח הגדול מדבר...
אני ליעד, האח הגדול של נופר, בן 24, סטודנט לניהול וכלכלה.
הכל התחיל לפני כמה חודשים, כשנופר אמרה לי "אני טסה לצרפת". לאחר כעשרה ימים אני רואה בכניסה לבית מזוודות. "של מי כל המזוודות האלה?" שאלתי, ואמא ענתה "של נופר, היא צריכה הרבה בגדים חמים, בצרפת מאוד קר". חייכתי לעצמי - התחלתי להבין שמשהו קורה ואני לא מספיק בעניינים.

בבוקר למחרת נופר מעירה אותי: "קום קום, אני טסה לצרפת. בוא תגיד לי שלום". שמתי לב שהיא לובשת חולצה בעברית, אז אמרתי לה "רק תחליפי את החולצה, כי זה מסוכן". היא חייכה ונראתה כמו שודד עם צעיף על הפרצוף, משקפי שמש וכובע צמר. צחקתי ואמרתי לה "טוב, שיהיה בהצלחה. אני אוהב אותך", ונתתי לה חיבוק חזק.

הייתה לי הרגשה שקורה משהו גדול, אבל לא ידעתי בדיוק מה. פתאום התחלתי לקבל טלפונים: "אחותך לא זמינה בנייד ולא בפייסבוק, מה קורה?". התחלתי לשכנע אנשים - כולל את עצמי - שהיא אכן בצרפת. אבל בסוף הסוד התגלה - נופר נכנסה לחלום של אמא שלנו, "האח הגדול".

יודעת להתנצל כשצריך
בתוכנית נופר מצטיירת כדמות חברותית, בעלת בטחון וכבוד עצמי שמביעה דעתה ללא חשש. אנשים ברחובות, בקניונים ובבית קפה שואלים: מאיפה לבחורה בת 22 יש כזה ביטחון עצמי? התשובה די פשוטה: הכי קל זה להיות מי שאתה, בנאדם אמיתי, כן, שלא מפחד להביע את דעתו לטוב ולרע. זאת נופר - מה שהיא חושבת היא אומרת.


נופר אמנם קשה מבחוץ, אבל רכה מבפנים. אם היא תראה מישהו במשבר או בתקופה רעה, היא תיגש אליו ותנסה לעזור כפי יכולתה. חשובה לה הסביבה, חשובים לה האנשים והחברים, ואם היא פוגעת במישהו היא מתנצלת. גדולה של בנאדם נמדדת בלהודות בטעויות, להסיק מסקנות ובמידת הצורך להתנצל.
יש גם קשיים בשהות בבית האח הגדול. נופר מאוד מחוברת לאימא, כפי ששמתם לב, ולשירים של שלומי שבת. היא אוהבת טיפוח, ספורט, אירועי חברה ועוד דברים שעכשיו היא יכולה רק לחלום עליהם.

ג'קי או תומר?
במהלך התקופה האחרונה כולם שואלים מה יהיה עם ג'קי ומה יהיה עם תומר. בנוגע לג'קי, כמו שכולם ראו ושמעו, נופר כבר אמרה והסבירה לו בצורה יפה וכנה שהוא כמו אח שלה ושהיא לא רואה אותם מעבר לזה. היא אוהבת אותו, הוא באמת מקסים אבל כנראה שזה לא זה עבורה. תומר נראה בחור נחמד ובוגר. הוא עוד נכנס לעניינים, התוכנית עוד ארוכה וימים יגידו.

עד כה נופר עברה דרך ארוכה, אבל עדיין לא ניתן לדעת עד איפה היא תגיע. אני מאמין שפחות מגמר תהווה אכזבה עבורה, בעיקר כשהיא תגלה את הרוח הגבית שיש לה בחוץ. אני מסתובב בכל מיני מקומות ואנשים לא מפסיקים לפרגן, וזה כיף גדול!

ואנחנו? היא גורמת לנו המון אושר, אור וגאווה, ואנחנו עוקבים אחריה בערוץ 20 קרוב ל-24 שעות ביממה. אנחנו כל כך מתגעגעים אליה, רוצים לראות אותה ולדבר איתה או לפחות לומר לה כמה אנחנו אוהבים אותה. זה כמובן בלתי אפשרי, אז אנחנו מסתפקים בשירים שהיא שרה, בשמחת החיים והאור שהיא מקרינה שעות על גבי שעות על המסך וכמובן בגעגועים שהיא מביעה לנו ולחברים שלה. נופי, אם רק היית יודעת כמה אוהבים אותך. אנחנו גאים בך!
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share