יום חמישי, 17 בפברואר 2011

מעיין חודדה מאוהבת בג'קי

מאוד חרה לי שפרידה אמרה שהיא מפרגנת למחבלים מתאבדים. היא אנושית ויש לה לב זהב, אבל היא פשוט אומרת דברים שהיא לא צריכה להגיד
מתחיל להיות יותר קל להתעורר בלילה. אני מתרגלת שזה המצב הנתון ואין מה לעשות. הילדה גדלה, היא מדהימה. ניב מקסים, למרות שכל פעם שאני מרימה אותה הוא נזכר שאני קיימת ורוצה אותי.
השבוע שמעתי משהו שמאוד חרה לי ואני מזועזעת ממנו. פרידה אמרה שהיא מפרגנת למחבלים המתאבדים. ראיתי את הסרטון וניסיתי לנתח את זה. אני לא חושבת שלזה היא התכוונה, כי גם הבן אדם הכי טיפש עלי אדמות לא יכול לחשוב כזה דבר, ובטח לא להגיד את זה מול אומה שלמה. אולי היא התכוונה שאם אנחנו נשמח בשמחה של אחרים נהיה אנשים יותר טובים.
אני לא מקבלת את ההתבטאות הזו בשום צורה, לא משנה מה היא התכוונה. חבל, אני חושבת שפרידה הורסת לעצמה. פעם המון אהבו אותה והיום אני שומעת שהיא ירדה להרבה אנשים מהעיניים. היא אנושית ויש לה לב זהב אבל היא פשוט אומרת דברים שהיא לא צריכה להגיד.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share