יום שני, 7 בפברואר 2011

שלומי שבת, ג'ודי ניר מוזס ואביב גפן בדרך ל"האח הגדול"

פרסום ראשון: לא רק בר רפאלי ואייל גולן יכנסו אל בית "האח הגדול" בשבוע הבא. שלומי שבת, אביב גפן וג'ודי ניר מוזס צפויים להיכנס לצורך משימה
אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על כניסתה של הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי, אל בית "האח הגדול"- גם הזמר שלומי שבת, אביב גפן וג'ודי ניר מוזס צפויים להיכנס בימים הקרובים אל הבית הכי מפורסם בארץ, כך נודע ל"מעריב". על-פי גורם המעורב בפרטים בימים האחרונים פנו בהפקת התוכנית אל שלושת האנשים והציעו לו להיכנס אל הבית במסגרת המשימה בה יוחלף הבית לבית מלון וידוענים מתחומים שונים יתארחו בו והדיירים ישרתו אותם. שלושת האנשים בוחנים את ההצעה בגישה חיובית ואם לא יהיו שינויים משמעותיים הם יכנסו אל הבית.

מי שצפויה לשמוח במיוחד משבת היא המתמודדת הפופולארית נופר מור, אשר הביעה יותר מאחת את חיבתה אל הזמר ובאודישנים לקראת משימת האירוויזיון מול "האח הגדול" בספרד היא ביצעה שיר שלו. בנוסף, זו גם תהיה סגירת מעגל עבורה מאחר ומור אותרה על-ידי מלהקי התוכנית בהופעה של שבת. "הגעתי להופעה של שבת ופגש אותי שם מישהו מטעם ההפקה", סיפרה מור בראיון ל"רייטינג" טרם כניסתה לבית. "בהתחלה לא הבנתי למה יבחרו אותי מכולם אבל איכשהו בסופו של דבר בחרו אותי". מלבד שבת, גפן וניר מוזס צפוי להיכנס בשבוע הבא גם הזמר אייל גולן והדוגמנית בר רפאלי.

מהפקת התוכנית נמסר אמש בתגובה: "האח הגדול מתכנן לדיירים משימות שונות והפתעות רבות. כולם מוזמנים לצפות בשידור בשבת ולהתעדכן מה צפוי בשבוע הבא לדיירי הבית".

מקור nrg
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share