יום חמישי, 3 בפברואר 2011

אבירם: "אני מודה על ההזדמנות שנתנו לי"

הארוס לשעבר של ליהיא גרינר הגיע לתכנית הבוקר כדי לספר איך זה מרגיש להיות הרווק המבוקש במדינה: "כבר לא קוראים לי הנבגד וחזרתי לשם שלי אז זה כבר טוב", הוא אומר
קראו לו הארוס, הנבגד והדייר החדש - אבל עכשיו כולם מכירים אותו בתור אבירם בן שושן. "חזרתי לשם שלי, וזה טוב", הוא מספר. בין היתר משך אבירם תשומת לב בגלל הגובה העצום שלו - קרוב לשני מטר, ואולי גם זו אחת הסיבות שהופכות אותו לרווק מבוקש. אבל למה הוא באמת רצה להיכנס לשם?
"כשנודע לי שיש כניסה של דיירים יצרתי קשר עם ההפקה, ולמרות שניסיתי לשכוח את הנושא זה לא היה קל", הוא מודה בתכנית הבוקר "יום חדש". "ועכשיו אני מודה על כך שנתנו לי את ההזדמנות להעביר את המסר". בנוסף, התייחס אבירם לשמועות על חוסר האותנטיות בסיפור: "אני יכול להתחבר לתחושות האלו של הצופים, כי אני בעצמי לא האמנתי שזה קרה וחשבתי שאולי מדובר במשימה", מספר אבירם. "לא רציתי להאמין שזה אמיתי אבל כשבאתי וראיתי את זה ראיתי שזה אכן זה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share