יום ראשון, 6 בפברואר 2011

משימת המלון , כל הפרטים!

במסגרת משימת התקציב השבועי יתחלקו הדיירים לעובדים בצוות של בית מלון יוקרתי, ויצטרכו לענות על כל דרישות האורחים המפורסמים שלהם. מי יעמוד בקבלה, מי יהיה המציל ומי החדרנית? כל הפרטים


אחרי שחזרו מיפן אבל כשלו בשמירה על המסורת העתיקה, נכנסים כעת הדיירים למשימה חדשה ומאתגרת לא פחות. עליהם לתפקד כצוות מקצועי בבית מלון יוקרתי, כאשר האורחים הם מפורסמים בעלי דרישות לא פשוטות.
במהלך המשימה ייכנסו לבית צלמי פפראצי וינסו לצלם את האורחים המפורסמים. נופר ואלעד, שממלאים את תפקיד אנשי האבטחה של המלון, צריכים למנוע מהם לצלם, על ידי פריסת משטח הסתרה בין הצלמים לאורחים. כל תמונה בה יראה אחד האורחים - תביא לפסילה.

רוצים לדעת את כל הפרטים על המשימה? להלן נוסח המכתב הרשמי שקיבלו הדיירים מהאח הגדול:

דיירי הבית,
השבוע במשימת התקציב, הבית יהפוך למלון בוטיק יוקרתי כאשר עובדי המלון הנאמנים יהיו לא אחרים מאשר הדיירים. אורחי הוי.איי.פי של המלון מצפים לשקט ולפרטיות ולשירות חמישה כוכבים 24 שעות ביממה.
כדי לשמור על מצב רוח טוב של אורחי המלון, אחת לכמה זמן יושמע ברחבי המלון השיר "Everybody Salsa".
עד תחילת הפזמון, על כל אנשי צוות המלון להיאסף במטבח, לקחת משם את שרשראות הפרחים ורעשני הקָרַאקָס ולפתוח בריקוד-רכבת בכל המלון והגינה עד סוף השיר. אם אחד הדיירים יאחר להיכנס למטבח או יעדר מריקוד הרכבת, תצברו פסילה.
בנוסף, לפני הגעתו של כל אורח תקבלו ממנו שיחת טלפון לדלפק הקבלה. מטעמים של שמירה על הפרטיות האורח לא ימסור את שמו. אתם תוכלו לשאול אותו 10 שאלות של כן ולא. בתום שיחת ההזמנה, עליכם לנסות לנחש מי האורח שעומד להגיע ולמסור את שמו למנהל המלון. אם לא תצליחו לנחש מי האורח תצברו פסילה.
כל עבירה נוספת על חוקי המלון תביא גם כן לפסילה. בסך הכול מותרות לכם 10 פסילות למשך כל זמן המשימה.
יחד, "מלון ביג-בראדר" ימשיך להיות המלון הטוב ביותר בארץ!

אנשי הקבלה: ליהיא, הילה ומירב
על איש קבלה אחד לפחות להיות נוכח מאחורי הדלפק 24 שעות ביממה.
בשיחת זיהוי האורח, שאר אנשי הצוות רשאים להמליץ על שאלות, אולם אנשי הקבלה יהיו היחידים שידברו עם האורחים בטלפון. כשייכנס האורח אנשי הקבלה יתנו לו מפתח לחדרו.
בל-בוי: לי עוז
על הבל-בוי לחכות ליד מגרש החניה לבואם של האורחים. עם הגיעם, עליו לפתוח להם את דלת המכונית ולקחת את המזוודות לקבלה. על הבל-בוי ללוות את האורח עד לחדרו ולהניח את המזוודות היכן שהאורח יבקש. בנוסף, במלון "ביג בראדר" האורחים אינם פותחים בעצמם דלתות. על הבל-בוי לפתוח דלת לכל אורח שרוצה להיכנס או לצאת לחצר.
שפים: דנה ופרידה
השפים יקבלו מצרכי גורמה מהם יכינו את כל הארוחות והחטיפים שיאכלו האורחים. מתוך מבחר המצרכים, עליהם לגשת לאורחים ולהציע את הרכב הארוחות. חל איסור על אנשי הצוות לאכול או לשתות מהמאכלים המיועדים לאורחים.
מלצר: רם
על המלצר להגיש את כל הארוחות ולפנות את הכלים אחרי כל ארוחה. כמו כן, בצ'ק אין יגיש משקה התרעננות לאורח.
ברמן: תומר
הברמן יכין לאורחים כל קוקטייל או משקה חם בו יחפצו, בכל עת. בנוסף, כמו כל ברמן נאמן, הברמן יהיה אוזן קשבת לאורחים.
אנשי ביטחון: נופר ואלעד
כדי לשמור על ביטחון האורחים ורכושם, בכל עת איש ביטחון חייב לעמוד במרחק של כשני מטרים מהאורח. כאשר האורח ייכנס אל חדרו, איש ביטחון יחכה לו מחוץ לחדר.
מציל ומאמן כושר אישי: ג'קי
על המציל לשבת במגדל בשעה שיש אורחים בבריכה. עליו לדבר כל העת אך ורק באמצעות המגאפון שלו. אם אורח יבקש אימון כושר אישי עליו להעביר אימון בן חצי שעה לפחות. בזמן האימון, אין צורך לדבר במגאפון.
מנהל משק בית: עמיר
אחראי יחד עם החדרנית על נקיון כל בית המלון (כולל לובי, חדר אוכל, מטבח, שטיפת הכלים וסידור החדרים). כמו כן אחראי על ניהול החדרנית.
חדרנית: סיון
אחראית שכל אורח ייכנס לחדר נקי (החלפת מצעים, מגבות, וניקיון הרצפה). כמו כן אחראית לניקיון הלובי והגינה ולשטיפת הכלים במטבח.
בברכה,
מנהל המלון,
האח הגדול
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share