יום חמישי, 10 בפברואר 2011

חברה של לי עוז: "אני לא רגילה לראות אותו בוכה"

רותם אלדד, בת הזוג של לי עוז, מופתעת מכמות הדמעות ("השהות בבית מוציאה ממנו הרבה רגש"), מבטיחה שהיא מחכה לו ("אני מאמינה בקשר שלנו") וחושפת לאיזה שובר קופות הוא כמעט התקבל. ראיון סוחט דמעות

בין שלל הפרסונות שמאכלסות את בית "האח הגדול" כנראה שלא יותר מדי אנשים תיארו שדווקא "קבלן הכביסה" לי עוז כהן יהפוך להיות אחד מהדיירים הכי יציבים של העונה.

ההשקה של הסטנדאפיסט הזרוק אל תוך הבית המפורסם במדינה עברה בשקט יחסי, אבל עכשיו, למעלה מחודשיים אל תוך העונה, הרגישות המפתיעה של הבחור והמחסור בסכסוכים בתוך הבית מציבה אותו כאחת האושיות הבולטות שנעות לנו על המסך.

"אותי זה בכלל לא מפתיע. עוז הוא בחור מקסים ואני שמחה שעכשיו כולם מגלים את זה", משתפת רותם אלדד (25) בת הזוג של "סטלה" בשנתיים וחצי האחרונות. "אני צופה בו בהדיקות ורואה כמה הוא משתדל לעשות טוב לשאר הדיירים ולהימנע מריבים מיותרים. אני מאוד גאה בו".

איך הכרתם?
"עבדנו יחד בחוף במציצים. לאחר מכן הוא טס לארה"ב ואני טסתי לאמסטרדם. אחרי תקופה בנפרד, הוא הגיע לאמסטרדם והפכנו לזוג. גרנו שם תקופה ואחרי זה בארה"ב ואז חזרנו לארץ. אחרי זה גם פתחנו את העסק של המכבסה ביחד אבל זה לא היה פשוט ונאלצנו לסגור אותו".
מה לבחור כמוהו ולתוכנית כמו "האח הגדול"?
"הוא מאוד רצה להתקבל לתוכנית. הוא ראה את העונות הקודמות ותמיד אמר שהוא רואה את עצמו בתוך הבית. הוא רצה להתקבל בעיקר בגלל שהוא חשב שזה יכול לתת לו חשיפה בתחום הסטאנדאפ וקריירת המשחק שלו. לא הרבה יודעים, אבל לי עוז למד משחק שנה אצל יורם לוינשטין והגיע עד האודישנים האחרונים לתפקיד בסרט 'בופור'. ככה שמשחק זה משהו שנורא בתוכניות שלו".

האמנתם שהוא יתקבל לתוכנית?
"לא ידענו למה לצפות, אבל אני חושבת שזה שהוא הגיע לאודישן אחרי יום נוראי במכבסה ועם עיגולי זיעה גדולים וגרביים לא תואמות והיה כולו גוש של מרמור אחד גדול, כבש את המלהקים וזה מה שהכניס אותו לבית. לפחות משהו טוב אחד יצא מהמכבסה הזאת".

לא חששתם שהחשיפה שלו עלולה לחבל בקשר?
"ממש לא. הקשר בנינו חזק ובריא ולא נתון להשפעות כאלה ואחרות. ברגע שמישהו שאתה אוהב רוצה משהו כל כך אז הכי טבעי זה לפרגן לו ולתמוך בו, חוץ מזה שלי עוז הוא הכי האח הגדול. הוא בן אדם של פאן וצחוקים שיכול פתאום ללכת איתך עירום ברחוב. הוא אוהב את התשומת לב ולבדר אנשים"

יכול להיות שהוא מתמחה בלהצחיק, אבל דווקא מניית הרגישות של לי עוז היא זאת שנמצאת בעליה כרגע עם כמה רגעי בכי שקשורים למוות של אימו בגיל צעיר. "הקטע של הבכי נורא חדש לי כי אני לא רגילה לראות אותו בוכה. למעשה, בכל התקופה שלנו ביחד הוא אולי בכה פעם אחת, אבל לי עוז הוא בחור רגיש והוא תמיד היה כזה, כנראה שהשהות בבית מוציאה ממנו הרבה רגש. כשאימא שלו נפטרה, הוא חי בתחושה שהוא לא יכול לסמוך על אף אחד ועל שום דבר כי אי אפשר לתכנן שום דבר בחיים. היה לו חוסר אמון נורא גדול בעולם ולהגיע לתוכנית זו מתנה נפלאה עבורו. הוא פתאום רואה כמה אוהבים אותו וכמה דברים מסתדרים. בנוסף לזה, ברגע שהמשפחה שלו שמעה שהוא נכנס לבית האחד הגדול אז כולם התגייסו ועזרו לנו לסגור את החובות על המכבסה שהיו די גדולים".
בתוכנית הוא גם מדבר הרבה על הקשר עם אבא שלו. מה טיב היחסים ביניהם?
"במשך הרבה זמן הקשר בניהם היה רעוע כי שניהם אנשים לא קלים. ללי עוז היו תקופות שבהן הוא היה הילד הבעייתי, אבל תמיד היה לו חשוב שאבא שלו יהיה גאה בו. הוא כל הזמן הרגיש שהוא סוג של אכזבה כי האחים שלו מסודרים והוא עוד לא מצא את דרכו. עכשיו הוא סוף סוף מגשים את החלום ואבא שלו הכי גאה בו בעולם. בכניסה שלו הוא בעצם מגשים גם חלום של אבא שלו, שהוא אדם תיאטרלי ואוהב להיות במוקד העניינים".הפתיע אותך שהוא קיבל חסינות מהדיירים החדשים?
"לא הפתיע אותי כי אני יודעת שהוא מקסים. אבל הפתיעה אותי התגובה שלו וכמה שהוא התרגש מזה. זה צדדים שלא הכרתי אצלו, נורא קשה לדעת מה עובר עליו שם ואיזה דברים זה מוציא ממנו".
יש לו סיכוי לזכות?
"אני לא יודעת, אבל בהתאם להתנהגות שלו עד עכשיו אז זה בהחלט מגיע לו".

דבר אחד בהתנהלות של לי עוז כן הצליח לגרום לרותם תחושות לא נעימות. בימים האחרונים הוא דיבר בבית על זה שהוא מקווה שהחברה שלו מחכה לו בחוץ ועדיין נשארת נאמנה לקשר. "העליב אותי שהוא בכלל חשב על זה. כמובן שאין לזה שום בסיס, אני אוהבת אותו ומחכה לו במסירות".

אין חששות שבעקבות התוכנית הוא יהפוך להיות לגבר מבוקש?
"אני לא יכולה לדעת מה יהיה, אבל אני מאמינה בקשר שלנו. החברות והכבוד בנינו תמיד היו חזקים ויציבים. מה שלא בשליטתי, גם לא מדאיג אותי".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share