יום שני, 14 בפברואר 2011

דנה רון: "תעזבו את יורם"

יום אחרי ההדחה, דנה רון מסכמת את השהות בבית האח הגדול ואומרת: "במקום שאני אהנה ממעמד של מודחת, אני רק עוסקת בלעזור ליורם לעצור את היריקה על הדם שלו, כי באמת לא מגיע לו"

דנה רון לא תיארה שכך תהיה היציאה שלה מבית האח הגדול. ביומיים האחרונים עסוקה הדיירת בהסברים ובשיחות על ההדחה שלה, על היריבות עם פרידה, על השהות בבית "האח הגדול", על תיאוריות הקונספירציה שהופצו ובעיקר על פליטת הפה של עורך התוכנית, יורם זק, שנשמעה גם באתר הזכיינית.

"כמובן שלא תכננתי לצאת ככה", היא אומרת ל"מעריב". "מדריסת הרגל הראשונה שלי מחוץ לבית אני רק יושבת וטוחנת את העניין הזה. במקום שאני אהנה ממעמד של מודחת, אני רק עוסקת בלעזור ליורם לעצור את היריקה על הדם שלו, כי באמת לא מגיע לו. הוא איש יקר ומוערך".

מה את חושבת על פליטת הפה?
"הוא פלט משפט שלא הייתי צריכה לשמוע. אבל בל נשכח שזה נאמר בחדרי חדרים, אחרי שהוא עובד יותר מ-20 שעות ביממה. אני ממש ממש לא כועסת. גם אנחנו זורקים הערות כשאנחנו עם החברים שלנו".

מה את אומרת על השמועות לגבי ההדחה שלך ושאר תיאוריות הקונספירציה?
"שמעתי כל מיני שמועות מטומטמות, שאין להם שחר או קצה של שחר. זה כל כך מגוחך שאני אפילו לא רוצה להגיב עליהם".

הספקת לראות קטעים מתוך התוכנית?
"מהרגע שפתחתי את העיניים אני רק עוברת מראיון לראיון. אני מניחה שאשב הערב לצפות. אני אפילו לא רואה מה החברים בבית אומרים עלי. זו חוויה של פעם בחיים, זכיתי להיות דיירת בבית האח הגדול".

איפה יותר סוער, בתוך הבית של האח הגדול או מחוצה לו?
"אני נפלתי לתוך הסערה. אז באופן נקודתי, יותר סוער ברמת העוצמות בחוץ. אבל ברמת החיי יום-יום, אני חייתי בג' ונגל וכשאני אומרת ג'ונגל אני מתכוונת לג' ונגל אכזרי ולא פשוט. מצד שני, כמה שהיה קשה, היו גם רגעי שמחה ולקחתי איתי חוויה מגוונת ולא רק קשה".

מי לדעתך ינצח?
"אין לי שום הימור. זו עונה מטורפת לגמרי. היו הדחות מפתיעות, כמו ההדחה של עתי ושלי. אני לא יודעת מה הולך להיות בבית, זה נהיה מוזר יותר ויותר. יש לי תקווה שעמיר ייקח".

קשת: "פרסום הנתונים המסולפים נועד לפגוע בתכנית"
בתוך כך, בקשת הודיעו כי תפתח בהליכים משפטיים כנגד הגורמים אשר פרסמו נתוני הצבעות מסולפים בקשר לתכנית האחרונה של "האח הגדול".

מקשת נמסר: "נתוני ההצבעות הינם אמינים מעל לכל ספק. הנתונים מנוהלים באופן ממוחשב על ידי חברות המתמחות בתחום, הן באינטרנט והן בסלולר, ואשר מתמחות בריכוז הנתונים בזמן אמת.

בחינת נתוני האמת על ידי גורמים מקצועיים תראה כי נתוני ההצבעות שפורסמו בבלוגים שונים הינם מופרכים וחסרי בסיס. פרסום הנתונים המסולפים נועד לפגוע בתכנית, וכן לנצל את עוצמת התכנית ואת אהבת הציבור אליה כדי לגרוף פרסום. המדובר במעשה חמור, וקשת תפעל למיצוי הדין מול גורמים אלה תוך חשיפת העובדות לאשורן".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share