יום ראשון, 13 בפברואר 2011

ארז דה דרזנר : לא הופתעתי מההדחה של דנה

אני שמח שדנה יצאה - היא ביקורתית, משמיצה, שאננה ושחצנית. נכון, גם פרידה מסכסכת, אבל היא לפחות אמיתית. אבל הדיירת שהרגיזה אותי השבוע במיוחד היא נופר - היא תופסת טרמפ על ג'קי. כואב הלב לראות איך הוא נמרח עליה כמו חמאה
אתם מופתעים שדנה יצאה החוצה? אני לא הופתעתי. אני לא רוצה להוסיף בנושא הזה ולהתייחס לכל הפרשה. אבל אני שמח שהיא יצאה. לא התחברתי אליה - השאננות שלה, השחצנות שלה, איך שהיא רואה את עצמה למעלה. אני שמח שהיא הפסידה לפרידה. היא כל כך ביקורתית, משמיצה.
נכון, גם פרידה מסכסכת, אבל היא אמיתית. כמו שהיא אמרה "לא אכפת לי מכל המצלמות, אני אגיד הכל בעיניים".
ויש דיירת אחת שצריך לירות בה בחץ וקשת: נופר. היא לא ממזרה, היא ממזרתא. אני לא אוהב שהיא תופסת טרמפ על ג'קי. יש בה משהו ערמומי. היא תמיד חיה בצל של אנשים. בהתחלה היא חיה בצל של פרידה ודנה, שתי נשים חזקות. עכשיו היא בטח חושבת טוב טוב מה היא צריכה לעשות כרגע. אני מקווה שהיא תגיע למצב שהיא תראה את עצמה, כמה היא אגואיסטית. כואב גם לראות את ג'קי שהוא נמרח כמו חמאה ונמס על ידה. בסוף הוא יצא החוצה ויראה מי זו נופר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share