יום שני, 14 בפברואר 2011

האח הגדול: סיפור אהבה

מיוחד לולנטיין דיי: כך קרה שעתי היה בהתחלה בקטע של סיון אך סיים עם ליהיא, מבלי לדעת שגם רינת היתה מעוניינת בו בעוד התאומה שלה התנשקה עם ג'קי שבכלל מאוהב עד מעל הראש בנופר שמוצאת חן מאד בעיני תומר. מבולבלים? הנה תרשים שיעזור לכם להיזכר ולהבין, מי רוצה את מי, ובאיזה הקשר

העונה הזאת בבית האח הגדול היא רוויות יצרים, סיפורי אהבה, תשוקות ומתחים יותר מאי פעם. מערכות יחסים מתחילות, נגמרות ושוב מתחילות, וכבר מהשבוע הראשון התחילו הדיירים לסמן - את מי הם רואים כדידה, מי חמוד - אבל לא לקשר רציני, ואיפה מדובר בסיפור אהבה של ממש.
תרשים אהבה - g בלבד
עם הזמן נוצרו בבית כמה קשרים רומנטיים בולטים, בינהם הרומן הסוער של ליהיא ועתי, שנגמר במשולש אוהבים דרמטי כשארוסה לשיעבר של ליהיא, אבירם, הגיע לבית. מנגד עומדת מערכת היחסים הסבוכה אך יציבה של סיון ועמיר, שעם הזמן הקשר שלהם הפך מורכב יותר וכלל מריבות ורגשות מעורבים, ביקורת הדדית ועלבונות, ממש כמו כל מערכת יחסים בריאה. הזוגיות הארוכה ביותר בבית היא כמובן הרומן החד צדדי והאפלטוני בין ג'קי ונופר. הוא בנה לה רפסודה, קילף לה פירות, הקים לה מקדשים ומה לא, אך נופר נשארת בשלה, ומדגישה שהם רק ידידים.
גם מעבר לקשרים האלה, הבית חווה הרבה הידלקויות, חברויות, וגם כמה נשיקות לוהטות שלא התפתחו לזוגיות של ממש. קבלו את כל הקשרים, ממומשים ולא ממומשים, שהיו לנו בבית האח הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share