יום חמישי, 3 בפברואר 2011

אז ליהיא כן בהיריון?


אם חשבתם שפרשת ליהיא גרינר בבית "האח הגדול" תסתיים אחרי המפגש עם הארוס הנבגד, אבירם בן שושן, אז תחשבו שוב. עכשיו יש לנו דבר חדש לעסוק בו - ההיריון. למי שלא מעודכן, נספר כי לפני כשבוע וחצי פלטה ליהיא בשיחה עם פרידה כי המחזור שלה מתעכב. לפי האנשים הטובים בהפקת התכנית, הדבר יכול להיות מאוד הגיוני לאור המפגשים האינטימיים הרבים בינה לבין עתי במקלחת. ולא, הם לא מתקלחים שם. כלומר, גם, אבל רק אחרי. המפגשים, אמנם, לא משודרים לצופי התכנית, אבל אנשי ההפקה מספרים כי הם מתנהגים כמו שני שפנים, גם אחרי ניסיון כושל מצד עתי להיפרד מליהיא.

ועכשיו אנחנו מגיעים לשמועות טריות חמות מהתנור, על פיהן נקראה ליהיא לחדר האח ששמע על המחזור המתעכב והעניק לה ערכה לבדיקת היריון. עוד לפי אותן השמועות, הבדיקה קבעה חד משמעית כי מיס אל. איי בהיריון. נכון לעכשיו לא ברור אם עתי, האב כפי שאתם מבינים, עודכן בתוצאות החיוביות של הבדיקה.

האח הגדול, אתה מוכן סדר את העניינים? כן היריון או לא? "האח הגדול אינו נוהג להתייחס לשמועות"

מקור msn
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share