יום רביעי, 16 בפברואר 2011

איילה רשף: "נופר איבדה את הפרטנרית שלה"

הימים האחרונים בבית האח הגדול מתנהלים בצל ההדחה המפתיעה של דנה, ואיילה רשף נקראה לפרשן את המתרחש מזווית הראייה שלה: "כרגע יש סוג של אופוריה, שזה די נדיר - פרט לנופר", אומרת המתמודדת בעונה השנייה. "היא מרגישה בחוץ והיא כבר לא בעניינים"


איילה רשף הגיעה הבוקר אל התכנית "יום חדש" כדי לספר לדן שילון ולטלי מורנו איך הבית נראה מהצד שלה. "הכל רגוע", אומרת איילה. "כרגע יש סוג של אופוריה, שזה די נדיר - פרט לנופר. שאר הדיירים מתחילים להכיר אחד את השני אבל נופר מרגישה בחוץ. היא איבדה את הפרטנרית שלה והיא כבר לא בעניינים".


"הדיירים כבר לא משתפים את נופר, שנאחזת בג'קי, וגם הוא קצת מתרחק ממנה", מוסיפה רשף. "לא נעים לי לומר, אבל למרות שהויכוחים של פרידה קולניים ובוטים אני לא חושבת שפניה מועדות לרע".

לבסוף דיברה איילה גם על ליהיא: "היא דמות מאוד מעניינת. היא הפכה למעוררת מחלוקות, ועכשיו היא מתחת לרדאר אז נראה לי שהעזיבה של עתי עשתה לה רק טוב".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share