יום ראשון, 27 במרץ 2011

10 רגעים שפספסתם בגמר "האח הגדול"

היינו שם, עקבנו אחר המתמודדים, הפיינליסטים, המנחים והקהל - והנה מצעד עשרת הדברים הכי הזויים ומדהימים שקרו מחוץ לעדשת המצלמה. של "האח", זאת אומרת. לנו יש את התמונות המפלילות
1. הילה ואלעד מתנשקים. בפה
לאחר שהראתה לו איך היא אוהבת במשך חודש ימים בבית "האח הגדול", ולאחר שהוא שם אותה להדחה פעם אחר פעם אחר פעם, תפסנו את הילה ואלעד דופקים בוסה עצבנית ולגמרי רומנטית בספסל המודחים של פליטי "האח". לא ברור מה, אם בכלל, קורה בין השניים, אבל דבר אחד בטוח: נרשמה התנגשות שפתיים.

2. המושבים של משפחת גולדברג יתומים
קצת לפני תחילת השידור, כאשר מיקמו את משפחות המתמודדים בכסאותיהם סביב במת הראיונות, שמנו לב שלמרות שהמשפחות של סיון, ג'קי, נופר וליהיא הפגינו נוכחות מרשימה ואף קולנית, שורת כסאות של משפחה אחת נשארה ריקה ממש עד הרגע האחרון - ובדרך כמעט עשתה ללא מעט אנשים בהפקה התקף לב: הכסאות של משפחתו של עמיר גולדברג. תשמחו לדעת שזה הסתיים בטוב, ושעמיר התאחד עם קרוביו לאחר היציאה.

3. אסי עזר מרקיד
בכל הפסקה, הקפיד אסי עזר להקפיץ את הקהל עם שירים קצביים בואכה מעאפנים, אפילו כאלו של ה-Black Eyes Peas. ובזמן שאנחנו לגמרי מעריכים את הניסיון (המוצלח) של אסי להביא עוד קצת מז'יק לגמר, זה לא היה נחוץ: הקהל היה כל כך משולהב, שאפילו זיהינו בזווית העין פרמדיקים שהובילו מעריצה שהתעלפה בקהל. וכן, הוא רוקד כזה טוב.

4. קימי בוסי מעודדת את נופר מן האולפן
חברתה הטובה של נופר מור, קימי בוסי ("מחוברים", הבת של דודו בוסי), לקחה את זוג גומות החן המהממות שלה לאולפן הסגור ועודדה את חברתה, נופר מור. קיממממיייייי אפילו פרגנה לנו לא מעט תמונות, ולמרות שרובנו לא היינו בעד נופר, אנחנו דווקא לגמרי בעדה.

5. עגלי הזיעה של עמיר
אנחנו לגמרי מבינים שעמיר עמד במצב מלחיץ. מה שאנחנו לא מבינים הוא את מפגן הזיעה א-לה נאום של ביבי נתניהו שהוא עשה לנו אחרי שנמלט מהכיסא מול אסי וארז, בו קלטנו חולצה רטובה לחלוטין מזיעה, ופנים מיוזעות לא פחות. גבר גבר? לא נכחיש. אבל מה עם דאודורנט?

6. פרידה מוחאת כפיים סלקטיבית
את זה שפרידה לא ממש מסתירה את מה שהיא מרגישה כלפי דיירים מסויימים אנחנו כבר יודעים, אבל בכל זאת הופתענו לראות את הפרצופים שהיא דגמנה כאשר נופר יצאה (ואת העובדה שאפילו לא טרחה לעשות איזו מחיאת כפיים צבועה), ואת החיבוקים שנתנה לליהיא כשזו יצאה מבית "האח". אין ספק, פרידה הראתה לכולם מה היא מרגישה כאשר יצאו הדיירים בזה אחר זה - ולרובם? היא הייתה לא ממש נחמדה.

7. עמיר וסיון מתעלמים אחד מהשניה
לאחר שהצהירה שהיא כבר לא מאוהבת בו, ולאחר שעמיר אמר לארז ואסי שהוא היה שמח לו נופר הייתה לוקחת את המיליון, לא התפלאנו לראות שכאשר השניים התאחדו עם קרובי המשפחה והחברים שלהם - ועמדו מטר אחד מהשניה - אפילו לא העיפו אחד אל השניה מבט חטוף. אין מה לומר, השניים דאגו להתעלם אחד מהשניה לאורך כל הלילה באופן די עקבי. סער ואיילה 2? לא נכחיש.

8. החיבוקים של ליהיא ועתי מאחורי הקלעים
בזמן שעתי קידם את פניה עם חיבוק רחב של לאחר ההדחה, וליהיא יצאה מלכה ואמרה שהיא לא יודעת מה יקרה ביניהם, כי לא פגשה בעתי לא מעט זמן, השניים התחבקו והתגופפו ללא הרף כשישבו על ספסל הדיירים המודחים יחדיו. אם זה היה תלוי בנו, השניים היו ממשיכים את הרומן גם מחוץ לעדשת המצלמה, אבל אם אנחנו ריאליים: זה כבר לא יקרה.

9. יואב השובב חופן
אנחנו עדיין לא סגורים אם זו הייתה רינת או שירן, אבל מישהי מהצלע של התאומות נגעה ביואב מאור באופן שאינו משתמע לשני פנים, וזה כולל: חיבוקים, נגיעות ושליחות ידיים. נו, לפחות עכשיו אין לו הצדקה לפצוח בעוד מונולוג קורע לב על מר גורלו.

10. אסי עזר אוהב
שניה לפני השידור, אסי עזר מתקשר לאמו ושואל אותה איפה היא מאחורי הקלעים. כאשר היא מגיעה, הוא צורח לקהל: "קבלו בבקשה את אמא שלי"! הקהל, אגב, מתלהב כאילו מדובר מינימום באנג'לינה ג'ולי.

2 תגובות:

Ifat אמר/ה...

הפאדיחה של אמיר קרעה אותנו מצחוק... כמה חוסר מודעות עצמית יכול להיות לבן אדם?? כנראה הוא התרגש יותר מידי, כי חם בירושלים ממש לא היה....

הילה אמר/ה...

האמת? היה פדיחה בשביל עמיר... בטוח שהוא היה בלחץ אטומי. אבל אני חייבת לציים שזה די הזכיר לי פרסומת אמתית של דאודורנט (החדש-רייט גארד). מישהו אמר קמפיין לעמיר?!?

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share