יום ראשון, 6 במרץ 2011

רסיסים של התחממות: פרידה הכט מתנפלת ומצונזרת

האם הדיירת פרידה הכט עברה את הגבול? התקף זעם שתועד אתמול באינטרנט, מעורר את ההשוואה למעין חודדה, שהוצאה מבית "האח הגדול" לאחר תקרית דומה
פרידה הכט. כמעשה מעיין חודדה?
עוד שערורייה מבית האח הגדול, הפעם באחריותה של הדיירת פרידה הכט. הכט, אחת הפייבוריטיות לזכייה בתוכנית, נצפתה אמש (שבת) בשידורי מאקו, שעתיים לפני השידור החי בערוץ 2, בהתפרצות אלימה, כשהיא צורחת על האח הגדול שמפעיל את המזגן על טמפרטורה גבוהה ומחמם את החדרים יתר על המידה, לטענתה, תוך שהיא בועטת בחוזקה בדלתות הנעולות.
התקף הזעם של פרידה הוביל לשבירת כוס מלאה במים שהגיש לה הדייר עמיר גולדברג, ורק במזל הוא עצמו לא נפגע מהרסיסים. עמיר אסף את השברים מבלי לפצות פה והשידור הופסק לזמן מה. מאוחר יותר, כשהשידור חזר, סיפר עמיר לחבריו בבית שלאחר האירוע קרא לו האח הגדול והתעניין בשלומו.
האירוע הזה הזכיר לרבים את התנהגותה של הדיירת מעין חודדה מהעונה הקודמת, שהודחה בזמנו בשל התנהגות דומה, לאחר ששפכה כוס מים על הדיירת אלין לוי. בנוסף, כזכור, הירבתה חודדה להתנהג בגסות ובאלימות מילולית כלפי דיירים נוספים, דבר אשר הוביל כאמור בהמשך להדחתה מהתוכנית בצעד חריג. בכל הקשור לאירוע של פרידה הכט, הפקת התוכנית טרם פעלה בנושא, לפחות לא באופן פומבי.

מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "פרידה לא השליכה כוס על עמיר, הכוס נשברה בטעות. ההשוואה בין פרידה למעין חודדה אינה במקומה. חודדה שפכה כוס מים על אלין במזיד והוצאה מהבית בעקבות האלימות המילולית שהפגינה מול שאר הדיירים בבית, למרות שהוזהרה פעם אחר פעם על ידי האח הגדול".

מקור הכתבה nrg
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share