יום ראשון, 27 במרץ 2011

ג'קי מנחם בראיון ביוקר

ג'קי מנחם עוד לא הספיק להתאושש מהניצחון אמש, וגם לא הספיק לישון, וכבר נתן ראיון ראשון לגלי צה"ל, בו סיפר על חוויותיו הראשונות כאדם מפורסם. "כולם התחילו לדבר בשפה שלי. הם השתמשו בביטויים כמו 'של הביוקר', 'התחת שלי במים', 'חצי קלאץ'' ו-'איך הוא אוהב - איך הוא אוהב'". המז'יק עוד לא יודע מה יעשה עם הכסף, ומעוניין להינות מהחיבוק הציבורי
אחרי למעלה מ-100 ימים בבית האח הגדול, אמש הגיעה העונה השלישית לסיום עם מנצח גדול - המז'יק, גק'י מנחם. "לא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות. נפגשתי עם כל המשפחה, צחקנו דיברנו והשלמנו פערים", סיפר מנחם בראיון לתכניתנו "נכון להבוקר" עם ניב רסקין.

מנחם סיפר כיצד התחיל להשתלב חזרה בעולם האמיתי אחרי הגמר המרגש. "כשהסתיים השידור יצאתי מייד הביתה, לעיירה הציורית רמת-גן. עצרתי בקיוסק להגיד שלום לכל החברים, ואז עליתי לדירה, שם חיכתה לי כל האומה היקרה, שהגיעה כדי לומר לי תודה. רציתי לחבק את כולם בחזרה", שיתף.

מנחם אמר כי האהב אליו היא מעל ומעבר למה שציפה. "כולם התחילו לדבר בשפה שלי. הם השתמשו בביטויים כמו 'של הביוקר', 'התחת שלי במים', 'חצי קלאץ'' ו-'איך הוא אוהב - איך הוא אוהב'". המעריצים אמרו לי: 'ג'קי, בכינו איתך וצחקנו איתך, הבנו אותך'. הם ממש הזדהו איתי. כשהם אמרו לי שהם אוהבים אותי ורוצים לחבק אותי הכי התרגשתי בעולם". הוא לא מעכל שהחיים שלו השתנו: "אני עדיין לא מאמין שיש לי שני מאבטחים מתחת לבית, שהגיעו במיוחד בשבילי ולא ישנו כל הלילה".

למרות מיליון השקלים שמחכים לו בבנק, מנחם מסרב להפוך ל"איש של הביוקר". "אני עמך, ואני אשאר עמך. אני תמיד מחובר לאנשים. כמו שאני תמיד אומר - לא פשוט להיות פשוט, ואני בן-אדם פשוט, ונראה לי שבגלל זה בחרו בי". הזוכה המאושר גם לא יודע מה יעשה עם כספי הפרס. "אחרי 109 יום בבית הראש שלי לא עסוק במה אני אעשה עם הכסף. בגדול, אני רוצה להינות לא רק מהכסף, אלא גם מהאנשים, מהאוירה ומהחיבוקים".

אלירז שדה: "אם ג'קי ירצה לעבוד בתעשייה, הוא יצליח"
מנחם התייחס גם למערכת היחסים הסבוכה שניהל עם הדיירת נופר מור, שהגיעה למקום השלישי בגמר. "אני והיא חווינו חוויה משותפת. ראיתי בשבועיים האחרונים שהיחסים בינינו לא מסתדרים, ועכשיו אנחנו ידידם טובים. אני לא מצטער על אף רגע שהיה לי בבית, ואני מאוד אוהב אותה, מפרגן לה ושמח בשבילה", אמר.

זוכה העונה שעברה, אלירז שדה, הצטרף לברכות לג'קי, וניסה לנבא מניסיונו כיצד הוא יחווה את השבועות הקרובים. "בהתחלה הוא יחשוש לצאת החוצה כי מזהים אותו ברחוב, אבל הוא יהיה בסדר", הרגיע, "לאט-לאט הוא יתחיל להגיח החוצה, בתחליה בליווי אנשי ההפקה. לא יתנו לו להיות לבד, וטוב שכך. הוא צריך ליהנות מהאהבה הזאת".

אלירז מציע לזוכה תכניות לטווח ארוך. "ראינו שג'קי שחקן מלידה. כשהיה לו טוב ראינו את זה, ויום אחרי יום הוא גרם לנו ליהנות מהחיוך שלו ומהדמעה שלו באותה נשימה. אם הוא ירצה לעבוד בתעשייה אני מאמין שהוא יצליח
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share