יום ראשון, 27 במרץ 2011

ליווי המודחת נופר מור

ליווי צמוד של נופר מור הביתה


"אז מה, אז אני קריזיונרית. נו ו-?"
נופר מור קיבלה ליווי צמוד הביתה, ולספי שקד היא אמרה שהיא לא מאוכזבת. "כל אחד רוצה להיו במקום הראשון, אבל אני מפרגנת לג'קי. הוא מיוחד, הוא ריגש אותי", היא הסבירה, והדגישה שהיא לא מתחרטת על הקשר הקרוב שניהלה איתו: "ג'קי קיבל ממני את מלוא האהבה בין חבר לחברה, והכל בסדר".

על הדימוי העצבני שלה אמרה נופר: "למילים יש כח. כשאני מדברת - שומעים אותי", ודאגה להדגיש ש"פרידה היא אחלה בן אדם, אבל אני פשוט לא יכולה לגור איתה באותה בית".


כשהיא נשאלת איך לדעתה היא נתפסה בחוץ היא עונה "בחורה חזקה, אסרטיבית, קולנית" ולבסוף מוסיפה בקריצה "וסקסית בטירוף", אבל, היא מדגישה, לא ממש אכפת לה מה חושבים עליה: "אז מה, אז אני קריזיונרית. נו ו-?"
עם ג'קי היא מתכננת להפגש בקרוב ו"אפילו להזמין אותו למרלבורו לייט", אבל בינתיים הגיעה נופר לביתה, שם חיכו לה חברים ומכרים רבים, ונראה שהמסיבה שם רק התחילה. הפגישה עם ג'קי תחכה קצת.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share