יום ראשון, 13 במרץ 2011

אלעד צפני: "אני פותח חזית רק כשמשהו ממש מפריע לי"

אלעד צפני, מעיד על עצמו שבניגוד למה שחושבים הוא דווקא דעתן, דוחה את השמועות על סכסוך בינו ובין ג'קי, ומגלה שפרידה היא אישה סופר - רגישה. "היה כיף, אני לא רוצה להגיד משהו שימעיט מגודל החוויה" הוא מסכם. ראיון עם מודח אופטימי במיוחד

בשבת האחרונה, באחת ההדחות המפתיעות של העונה, עזב את הבית אלעד צפני. בראיון ראשון אחרי ההדחה איילה רשף ציינה בפניו שהוא זכה לקבלת פנים מהחמות שהיא ראתה, ואלעד הודה שהאהבה מהקהל מחחמת לו את הלב.

בהמשך סיפר אלעד לאיילה שהוא חושב שהוא בחוץ כי הוא לא תפס צד. "יכולתי לשחק משחק ולא להיות כזה, אני דעתן, אבל אני פותח חזית רק כשמשהו ממש מפריע לי. שום דבר בבית לא היה נראה לי כזה חשוב". על הקשר עם ג'קי הוא אומר שמההתחלה הוא הבין שג'קי "קצת מתגונן ומסתיר", והודה שהתאכזב כשהוא לא נפתח, אבל הצהיר ש"לא היה בנינו שום סכסוך, אני אוהב את ג'קי וגם מאמין שזה ישתנה אצלו עם הזמן".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share