יום רביעי, 30 במרץ 2011

נופר מור: "אין לי מושג איך ליהיא לקחה מקום שני"

על היחסים עם ג'קי: "לא היה לזה שום סיכוי". על ליהיא: "אני לא מסכימה עם ליהיא אבל מאד אוהבת אותה". על התנהגותה בבית: "התאהבתי בעצמי". נופר מור מסכמת בראיון ל"רייטינג" 109 ימים בבית "האח הגדול" ולא מצטערת על כלום
ג'קי ונופר שער רייטינג (צילום: פיני סילוק ,mako)
במשך 109 ימים בבית “האח” שיחקו נופר וג'קי משחק חתול ועכבר סמי רומנטי. מור משחררת קצת חום, מנחם שואף למגע, חוטף סירוב לא מנומס, קאט. מור מצליחה אך בקושי לחלץ מעצמה שליש חרטה.“עם ג’קי אולי הייתי עושה את הכל יותר ברור”, היא אומרת בראיון למגזין רייטינג, “נורא אהבתי אותו".

היה סיכוי לאיזה רומן ביניכם?
“לא היה שום סיכוי בשום שלב בתוכנית. פשוט לא היה”.

את לא חושבת שג’קי עזר לך להגיע לגמר?
“ממש לא. מה יש לך? ארבעה חודשים צפית בי, עוד לא הבנת מי זאת נופר מור? אני בחורה חזקה ואסרטיבית ואני לא צריכה שום גבר שירים אותי. זה שהיה לי כיף לקבל חום זה משהו אחר”.

טענו שניצלת את ג’קי ונהנית מהכרכור שלו סביבך.
“מאוד נהניתי מהאהבה של ג’קי, אבל הייתי מתוסכלת מזה שהוא אהב אותי אהבה רומנטית. ג’קי קיבל ממני המון אהבה, הוא קיבל ממני בשביל 20 אנשים. רק אני וג’קי יודעים מה אני נתתי לו. הרבה פעמים נורא רציתי לתת לו אהבה, לחבק אותו, ואז ראיתי שאתה נותן לו טיפה אהבה והוא כמו ילד קטן שאתה נותן לו סוכרייה- הוא מתקרב ומתקרב”.
תשמרו על קשר?
“בעזרת השם”.

את מאוכזבת מכך שהגעת למקום השלישי בעוד ליהיא השנויה במחלוקת כבשה את לב הצופים?
“גם אני כבשתי את לב הצופים, ואין לי מושג איך ליהיא לקחה מקום שני. כשאראה את העונה אולי אני אבין. אני מאוד אוהבת את ליהיא, שלא תתבלבל. זה שאני לא מסכימה איתה לא אומר שאני לא אוהבת אותה. שרדתי הדחה אחרי הדחה, וזה כשאנשים דומיננטיים בבית הלכו. אנשים אוהבים אמת. אנשים אוהבים לראות אותנטיות”.


שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share