יום חמישי, 23 ביוני 2011

רוצים לפגוש אותי במציאות?

סיימתי לצלם את הקמפיין הראשון שלי. זה דבר חדש בשבילי, ובא לי עוד ועוד. חוץ מזה, בקרוב אני הולך לפגוש עשרה חברים חדשים בקרוב. גם אתם רוצים לפגוש אותי? תיכנסו לדף הפייסבוק שלי

אני ביום הצילומים הראשון של הקמפיין שלי. בואו תראו איפה אני מצטלם, איפה אני עושה פוזות, איפה אני מתאפר. כל הקטע הוא שאני מתלבש ושאני לוקח את החברה. אני נורא מתרגש להיות פה איתכם ולהעביר לכם את המסר של העבודה הראשונה שלי, יום הצילומים הראשון שלי.

אני נהנה. זה קצת שונה, זה חדש לי. זה דברים אחרים שלא הכרתי. זה גורם לי לרצות עוד ועוד ועוד. למדתי כמה שיטות להצטלם - פשוט להתנתק ולהיזרק למקום אחר, ואז תוך שניה יוצא ממך פרצוף מדהים ועמידה יפה.
אומרים שיש לי חברה חדשה - זה לא נכון. אני עדיין רווק. הווספה שלי נוסעת. היו פרסומים שפרקתי את הכתף - זה נכון, אבל החזרנו אותה.

אני מציע לכם להיפגש איתי במציאות, לא רק בטלוויזיה. מי שרוצה, שיכתוב בדף הפייסבוק שלי למה מגיע לו, ואני אפגוש את העשרה חברים הכי טובים לחצי שעה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share