יום שלישי, 28 ביוני 2011

מנחם בן פוטר גם מ"קשת" בעקבות אמירות הומופוביות

בן בתגובה: "אנחנו נמצאים במציאות בה ההומואיות התפשטה בצורה חמורה"
חרי שפוטר מ"רייטינג" בשל פרסום טורים הומופובים, הושעה כעת מנחם בן מהתוכנית "דיבור ישיר" בזכיינית ערוץ 2 קשת.
בהודעה משותפת לקשת ולחברת קסטינה הפקות, נמסר כי ביום ראשון זומן בן לבירור על ידי הפקת התוכנית, שם הובהר כי דבריו לא מקובלים על קשת ועל חברת ההפקה.
לפי ההודעה: "למרות זאת בחר בן להחריף את התבטאויותיו (בתקשורת). אי לכך הוחלט להשעות השתתפותו בתוכנית עד להודעה חדשה ובן הודיע בתגובה כי לא ישוב לתוכנית". דיבור ישיר הינה תוכנית מגזין המשודרת בשעות היום בהנחיית גואל פינטו ובהשתתפות פאנל קבוע הכולל את בן.
בן ידוע בדעותיו הקיצוניות בנושא קהילת הגייז כשבטורו האחרון קרא להוציא את ההומוסקסואליות מחוץ לחוק. זאת ועוד, הוא קרא לעניין "מחלת רוח תרבותית" וטען כי מחלת האיידס כלל לא קיימת.
בן אישר את השתלשלות העניינים כפי שתוארה בהודעה. לדבריו: "התוכנית דיבור ישיר היתה גרועה מיסודה ואני חילצתי אותה מהשיממון, הסכלות והבינוניות שלה. הוצאה נגדי דיבה גדולה באמנון לוי, שאמר שאני צריך להכניס הומואים לכלא ובתוכנית עצמה שמעו אותי אומר דברים אחרים"
"במקום לעמוד לצדי בזמן הזה ולתת לי באותה תוכנית "דיבור ישיר" להסביר, הם בחרו להשעות אותי, מתוך בוגדנות, חתרנות וקנאה של כמה מאנשי התוכנית, בעיקר גואל. אני לא רואה טעם או קיום לתוכנית האומללה הזאת. אמנם הרייטינג היה נמוך אבל לפחות אמרתי כמה דברים חדשניים ומעניינים" אמר בן.
בן הוסיף כי "לא חייבים להסכים עם מה שאני אומר אבל זאת מחשבה לגיטימית. השאלה היא מה מותר להגיד ומה לא. להגיד עלי שאני רוצה להכניס הומואים לכלא זה באמת לצאת מגבולות הדיון וזה מה שניסו לעשות לי. אם המדינה מחליטה להילחם נגיד בעישון או ממתקים זה לא שאוכלי הממתקים מודרים. אני גם בעד מניעת אכילת חזיר בישראל. אז אני בעד החרמת אוכלי החזיר? לא. אני אומר דבר שהוא לגיטימי לחלוטין".
על התופעה עצמה אמר בן כי "אני חושב שאנחנו נמצאים במציאות שבה ההומואיות התפשטה בצורה חמורה ואני רוצה למנוע מנערים צעירים להגיע מכל מיני פאבים הומואים ולהתפתות למעשה שעלול ללכוד אותם בהרגל המיני המגונה הזה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share