יום ראשון, 26 ביוני 2011

מגזין "רייטינג" ייפרד ממנחם בן

בעקבות התבטאויות נגד הקהילה ההומוסקסואלית, החליט עורך המגזין להיפרד מהפובליציסט
מגזין "רייטינג" ייפרד ממנחם בןסערה חדשה בביצה המקומית. והפעם במרכזה מנחם בן, כתב "מעריב" וחבר בפאנל התכנית "דיבור ישיר" בערוץ 2, אשר נחשף לציבור הרחב אחרי השתתפותו ב"האח הגדול VIP". הסיבה למסיבה: דעותיו ההומפוביות של בן, שאינן סודיות לציבור הרחב.
אז מה היה הקש ששבר את גב הקהילה הוורודה? דבריו האחרונים של בן, לפיהם תופעת ההומוסקסואליות צריכה לצאת מחוץ לחוק, ואמצעי ענישה לאלה ש"יבחרו להיות הומואים". הדברים נאמרו בפומבי בראיון לאמנון לוי בערוץ 10, ואז נחשפו שוב, בגיליון האחרון של מגזין "רייטינג". בטורו האחרון כתב בן כי תומך בחוק שיאסור על הומוסקסואליות בארץ, וניצל את עמודי המגזין כדי להבהיר את עמדתו. לפי הפרסום באתר אייס, אלון צרפתי, ששהה בחו"ל בזמן פרסום הטור, זעם על ההחלטה לתת במה לדבריו של בן, והחליט להפסיק ההתקשרות עמו.

לא ברור אם יש קשר בין ההחלטה לקבוצה שקמה היום (ראשון) בפייסבוק, ובראשה גל אוחובסקי, הקוראת לפטר את בן הן מ"מעריב" והן מ"קשת", בעקבות התבטאויות הפומביות נגד הקהילה ההומוסקסואלית.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share