יום חמישי, 21 ביולי 2011

לקראת העונה החדשה של 'האח הגדול': ההפקה פנתה לפעיל הימין איתמר בן גביר

מוסף 'מוצש' של 'מקור ראשון' יפרסם כתבה על גיוס משתתפים לתכנית הריאליטי של 'קשת'. בן גביר: "התלבטתי. זו הזדמנות לעשות קירוב לבבות"
בעוד 5 חודשים שוב תעלה על המסך תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' ומפיקי התוכנית יצאו לחפש את מועמדי מגזר חובשי הכיפות. מוסף 'מוצש' של העיתון 'מקור ראשון' יפרסם בגיליונו מחר (יום ו') כי הפקת תכנית הריאליטי של 'קשת' פנתה לפעיל הימין איתמר בן גביר שמצדו שקל את ההצעה בכובד ראש.

"התלבטתי, מודה", אמר בן גביר ל'מוצש'. "זו הזדמנות לעשות קירוב לבבות ומבצע פנים אל פנים בסדר גודל שאנחנו לא מכירים, וזה היה השיקול לתת להם תשובה חיובית".
עם זאת, פעיל הימין סירב בסופו של דבר להשתתף בתוכנית, לאחר שלטענתו מערכת האח הגדול סירבה להסכים לתנאיו. "יש קווים אדומים שאנחנו לא יכולים לעבור. צר לי שבמערכת האח הגדול לא הבינו ששמירת שבת, כשרות ותפילה הם ערכים שמעל כל רייטינג וכל שיקול אחר".

בן גביר הוסיף ואמר כי הוא מקווה שבאח הגדול "ישכילו להביא אדם שמייצג דעות הגיוניות ציוניות ולאומיות ולא את עדנה ופרידה".

הכתבה המלאה תפורסם מחר במוסף 'מוצש' של 'מקור ראשון'.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share