יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

''עניין מרכזי'' חושף: העונה הקרובה יהיה מצונזר, מעוקר ולא באמת בשידור חי אפילו בערוץ 20

בימים אלה מושלמת רשימת הדיירים שייכנסו לבית. המועמדים במתח גדול כיוון שעד לרגע האחרון הם אינם יודעים אם ייכנסו לווילה או שאחרים יועדפו על פניהם
העונה החדשה של ''האח הגדול'' שיוצאת לדרך ב-1 בינואר תהיה מעוקרת ומופקחת באופן חסר תקדים. ל''עניין מרכזי'' נודע כי בשל הנחיות מחמירות שניתנו להפקה הרי שהשידורים בערוץ 20 יהיו לא באמת שידורים חיים.

מלבד העובדה שנאסר לשדר עימותים אלימים, קללות, נאצות, וביטויי סקס הרי שניתנה הוראה כי מעתה השידור בערוץ 20 יהיה שידור דחוי של 90 שניות לפחות. זה אומר שצנזורים יחליטו אם לשדר את לעבור למצלמה אחרת כאשר ייאמרו דברים שבעבר היו מריבות של שיגרה בווילה בנווה אילן. המשמעות של שיהוי השידור החי היא אחת: השערוריות יצונזרו או שיעברו עריכה מבוקרת בקפידה.

ואם לא די בכך, זו הפעם הראשונה, ובניגוד למתכונת התוכנית בעולם כולו, יתאפשר לדיירי הבית שלא להשתתף במשימות מסויימות אם הדבר לא ימצא חן בעיניהם או שיתרצו זאת בניגוד עניינים או בהתנגדות מצפונית. ייאסרו, קללות, מריבות קולניות מדי וכמעט כל מה שהפך את תוכנית הריאליטי לכה פופולרית.

בנוסף תופיע לעיתים קרובות כתובית העישון מזיק לבריאות בעת שידור מעמדת העישון שמהווה למעשה את הפרלמנט של הבית ושם גם נרקחות חלק ניכר מן המזימות בין הדיירים. בימים אלה מושלמת רשימת הדיירים שייכנסו לבית. המועמדים במתח גדול כיוון שעד לרגע האחרון הם אינם יודעים אם ייכנסו לווילה או שאחרים יועדפו על פניהם.

רמי יצהר
עניין מרכזי
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share