יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

הצצה בלעדית: בית "האח הגדול" 4

בקרוב תעלה העונה החדשה של "האח הגדול", והבית כבר נמצא בעיצומם של שיפוצים ובנייה מחדש. התגעגעתם? אנחנו יודעים שכן. קבלו הצצה למה שעומד להפוך לבית השני שלכם, ממש בקרוב
ממש בקרוב תעלה עונה חדשה של "האח הגדול" וכמו תמיד, בית "האח" משנה את פניו, נבנה ומעוצב מחדש. אם אתם לא זוכרים איך נראה הבית בעונה האחרונה, כשגרו בו ג'קי מנחם, נופר מור, ליהיא גרינר, עמיר גולדברג, סיון אברהמי ואחרים, כנסו לשלל האייטמים וקטעי הוידאו מהעונה ותיזכרו, כי היום, במצבו הנכחי, הוא שונה לחלוטין.
כמו בעונות הקודמות, גם העונה מיכאל ששון מופקד על עיצוב הבית והאדריכל הוא יריב כסיף. יש להם שטח של 850 מ"ר וחצר של עוד 400 מ"ר כדי לממש את הפנטזיות שלהם, או את אלו שהם מצפים שיתממשו במהלך העונה.
אמנם המראה החדש של הבית ישמר בסוד עד לרגע האמת, אבל כבר אפשר לספר שמתוכננת בנייה ומספר אלמנטים מיוחדים בגבס, שינוי במערכות מיזוג האוויר, התאורה, הצבע, המטבח, חדרי האמבטיה, השירותים ועוד.ואם תרצו בית שידמה לבית "האח הגדול", קבלו רשימה של רוב הגופים שיקחו חלק במלאכה: "וינטג'" שירהטו את הבית, אניס מטבחים, רשתות תאורה, א.א מראות, ניופאן, רנבי, חרש, פשוט ירוק, צמר, הולנדייה וריביירה ארונות. סבבה.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share