יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

הרשת החברתית: סער שיינפיין מסתבך עם הפייסבוק

סער שיינפיין רווק כבר לא מעט זמן, אבל פייסבוק לא מוכן לקבל את זה שהוא כבר לא עם בולבולון או עם איילה ומפציר בו להציע חברות לשתיהן. כנראה שאתה יכול לעזוב את "האח הגדול", אבל זה לא אומר ש"האח" יעזוב אותך
סער שיינפיין רווק כבר לא מעט זמן, מאז סיום מערכת היחסים עמוסת העליות והמורדות עם מעיין (בולבולון) שם טוב. כל אחד מהם כבר הלך מזמן לדרכו, הם אפילו ויתרו על חברות הפייסבוק שלהם.
סער שיינפיין משתעשע(mako)
ומעיין היא לא היחידה שכבר לא חברה של סער בפייסבוק. גם האקסית מבית "האח הגדול", איילה רשף, לא חברה שלו ברשת החברתית, כי רגע אחרי שיצאו השניים מהבית היא החלה לצאת עם טומי אלתגר.
זו הסיבה שהיה די משעשע לראות את עמוד הפייסבוק של שיינפיין הבוקר, שבו פרסם: "לפעמים אני חושב שמישהו בהנהלה של פייסבוק החליט להסתלבט עליי או שאולי האח הגדול לא באמת הסתיים. בבקשה תגידו לי שזו רק פרנויה" ומתחת צילום מסך של עמוד הפייסבוק שלו, שבאותו הבוקר הציע לו להיות חבר של בולבולן ורשף, אחת מתחת לשנייה.

שיינפיין לקח את העניין בהומור, צילם את המסך, העלה לעמוד שלו עם הכיתוב "תגיד לי צוקרברג, אתה רוצה מכות...?". מצחיק.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share