יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

כו-לם מחכים: ככה עשו את פרומו האח הגדול

בלי שחקנים מקצועיים אבל עם המון אנשים שפשוט מתים שהעונה הרביעית כבר תתחיל, צולם הפרומו לאח הגדול. היוצרים רצו להעביר את תחושת הציפייה, והמצטלמים מתלהבים: "זה להיות חלק ממשהו אדיר". כך זה נראה מאחורי הקלעים

צילומי הפרומו לעונה הרביעית של האח הגדול לא נערכו בסט צילומים רגיל. הפרומו צולם ברחוב, במספר מקומות שונים, והמשתתפים הם לא שחקנים שלוהקו במיוחד אלא בעצם – כל מי שרצה להשתתף! הודעות על ימי הצילום, המקומות והשעות פורסמו בפייסבוק ומעריצי התכנית הגיעו בהמוניהם לצילומים שנערכו ברחבי הארץ.

במאי הפרומו הם יובל ומרב נתן, שבחרו בטכניקה שנקראת stop animation, בה הם מהמובילים בעולם. הרעיון הוא להשתמש בהמוני תמונות סטילס שמוקרנות ברצף ויוצרות אנימציה. בפרומו, מסביר יובל, הם רצו להדגיש את תאריך ההשקה של התכנית, ולהעביר את תחושת הציפייה הכללית לאותו יום. לצורך כך השלט עם התאריך הוא הדבר היחיד שנשאר קבוע בכל אחת מהתמונות, כשהאנשים והמקומות משתנים.

לא יכולים לחכות
האנשים שהגיעו להצטלם הם חובבי התכנית, שמעידים שהם כבר לא יכולים לחכות לתחילת העונה ולחלקם הגדול גם עבר בראש לא פעם הרעיון להיכנס לבית האח הגדול בעצמם. "זה להיות חלק ממשהו אדיר", מסביר אחד מהם, ואחר מודה שהרעיון להיכנס לבית האח הגדול "עבר לי בראש לא פעם, אבל אשתי הטילה וטו".

אז אם גם אתם מחכים לתחילת העונה: עכשיו זה רשמי. הספירה לאחור החלה, ובעוד כשבועיים ייפתח בית האח הגדול בפעם הרביעית. גיא ליברמן, מנהל הקריאטיב מסכם את התחושה: "כולם מחכים ליום הראשון, שנה חדשה, עונה חדשה, יהיה גדול!"

האח הגדול, העונה הרביעית, 1.1.12 , מאקו
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share