יום שבת, 31 בדצמבר 2011

מה קורה מסביב לבית האח הגדול?

סיור נדיר בין אנשי ההפקה של התכנית הכי מפורסמת במדינה מגלה שלא רק הדיירים במתח, אלא גם מי שעומד ללוות אותם מקרוב: "יש פה צוות אדיר שעובד מסביב לשעון, כבר יותר מחצי שנה. מליהוק ועד תוכן", מספר אחראי התפעול. "ניסינו לעשות שכלולים שלא היו בעבר, וביום ראשון נצא לדרך"

כמה רגעים לפני שהעונה מתחילה ודיירים חדשים נכנסים אל בית האח הגדול, יצאה איילה רשף אל ההפקה הכי מפורסמת במדינה כדי לבדוק את מד הלחץ. "לא רק לחץ גם היסטריה וטירוף", מכריזה מתאמת ההפקה נעמה. "אנחנו עובדים על הדבר הזה במרץ כבר הרבה זמן".

"יש פה צוות אדיר שעובד מסביב לשעון, כבר יותר מחצי שנה. מליהוק ועד תוכן", מספר אחראי התפעול. גם האנשים בקונטרול, החדר אליו כל המצלמות מתרכזות וממנו מנותבות לאזורים השונים בבית, כבר נמצאים בהכנות אחרונות: "אנחנו עוקבים אחר כל סיטואציה", אומר צלם הרובוטיקה. "זה המון ללמוד. גם במהלך העונה אנחנו לומדים תוך כדי מה הפינות האהובות על הדיירים ואפילו מצליחים לנחש לאן הם יילכו. זה מה שכיף בעבודה".

"ניסינו לעשות עוד שכלולים שלא היו בעבר"
"הבית מדהים. הכי יפה מכל העונות", חושף אחד מאנשי ההפקה. "ניסינו לעשות עוד שכלולים שלא היו בעבר". ומה עם הבית האמיתי של העובדים? מתברר שבתקופה הקרובה הם לא יזכו לבלות בו הרבה: "החברים והמשפחה כבר יודעים ששלושה חודשים הם לא יראו אותנו", אומר בחיוך עורך הוידאו.

אחד הסודות הגדולים הוא כמובן מי יהיו הדיירים. מי שצריכה להתמודד עם הסקרנות והבחורה הכי קרובה אליהם היא אורטל קופרמן, אחראית המתמודדים: "אני מלווה אותם מתחילת התהליך עד סופו. אני האמא והאבא שלהם, וכשהם ייכנסו הביתה אני אעביר את הילדים שלי לאח הגדול. ואז אני אהיה עם המשפחות שלהם בקשר, וניתן מענה לכל דבר שהם צריכים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share