יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

עכשיו מותר לחשוף: איך מרגיש דייר בבית האח הגדול?

שנה אחרי התקופה ששינתה להם את החיים, דיירי האח הגדול חושפים את האדם מאחורי החוויה: אין טעם לפחד מהדחות, לוקח לפחות שבוע עד שיוצאים מההלם ומומלץ בחום למצוא מישהו להישען עליו. דנה, נופר, ליהיא וג'קי נותנים את הטיפים שלהם לדיירים החדשים, ומזהירים ש"הקהל מזהה זיוף מרחוק". צפו בכתבה

בדיוק לפני שנה הם היו בתחילת דרכם בבית האח הגדול, ונשארו שם קרוב לארבעה חודשים. היום, לקראת העונה החדשה, הם נזכרים בחוויה ומנסים לתת טיפ או שניים לדיירים שעומדים להיכנס לבית. העוצמות של הבית, הם מסכימים, נשארות עוד זמן רב אחרי היציאה ממנו.

"רק ארבעה חודשים אחרי שיצאתי מהבית התחלתי להתאזן, התחלתי לראות פרקים רק לאחרונה", מספר ג'קי, הזוכה הגדול של העונה הקודמת, וגם שותפותיו לחוויה דנה רון וליהיא גרינר מסכימות שלקח להן זמן עד שהתחילו לצפות בכל מה שקרה. "רציתי לראות למה הוא לקח ואני לא, רציתי לדעת מי לכלך עלי", מסבירה ליהיא את הצורך לצפות בכל הפרקים אחרי היציאה מהבית, ומודה: "הבנתי למה ג'קי זכה. הוא נתן שואו מטורף".

דנה רון: "מנערים ממך את כל הטייטלים"
אם קשה להתרגל ליציאה מהבית, קשה פי כמה להתרגל לכניסה אליו: "אתה שבוע ימים מסתובב כמו זומבי, אין לך מושג מה קורה איתך" מתארת נופר מור את ימיה הראשונים בבית, אך מדגישה שעם הזמן ההיכרויות בבית מעמיקות ומתפתחות: "הכרתי אנשים מדהימים, שלא הייתי מכירה ביום יום שלי", היא נזכרת, ומספרת איך לאורך התקופה גילתה עוד ועוד על האנשים שאיתה.

החוויות בבית, על כך כולם מסכימים, אינטנסיביות מאד: "אם משהו מצחיק – זה הכי מצחיק, ואם מישהו עוזב זה כאילו הוא מת", מסבירה ליהיא, ודנה מסכמת: "מנערים ממך את כל הטייטלים, ומכניסים אותך נטו. פה טמון הקסם של החוויה".

ג'קי מוצא את הקשר בין כל הזוכים
את המקום הראשון אמנם לוקח בסופו של דבר רק דייר אחד אבל השהות בבית האח הגדול משמעותית מאד עבור כולם, ולכל אחד מהם יש טיפים עבור הדיירים החדשים: "כדאי למצוא מישהו שאתם יכולים לסמוך ולהישען עליו, ולהיות אמיתיים כי אנשים מזהים זיוף מרחוק", אומרת נופר.

"לוקח זמן להתחבר, ואל תיבהלו אם זה לא קורה", מייעצת דנה, "אל תפחדו אם מעמידים אתכם להדחה. אם זה הזמן שלכם ללכת – אתם תלכו, ושום משחקים לא יעזרו". על אותו הנושא אומרת ליהיא ש"להיות מועמד להדחה זה הכי כיף, כי מי ששורד מבין כמה הוא חזק בחוץ", וג'קי, המנצח הגדול, מסביר שהזוכים של כל העונות הם אנשים שבאו לחוות את החוויה, ומבטיח: "מי שמתסכל ימינה ושמאלה – הקהל מהר מאד יקרא לו לצאת".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share