יום שני, 16 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-15

הדיירים מעבירים את היום בין גוף ונפש, כשהם מדברים על אמונה, שרים ריטה ועושים כושר. מה מרגיע את אביבית בהתקף עצבים, מי עושה כושר בג'ימבורי ולמה זיוה נגד הכניסה לשיכשוכית? צפו בדו"ח המלא

בבוקר שרו ברי ותמיר את השיר של ריטה "חיה לי מיום ליום" בנוסח מיוחד, ונכנסו לעומק מילות השיר, כשמאוחר יותר בצהריים גם סער ויאנה נסחפו לשיחה עמוקה משלהם, על התנ"ך, על אלוהות ועל אמונה, כשסער טען שהוא לא מאמין שהאלוהים של התנ"ך קיים, ושלדעתו אין באמת סיבה לכל דבר ששקורה.

תמיר עושה כושר בג'ימבורי?
בהמשך הדיירים ניצלו את הזמן לעשות קצת כושר על השטיח, כשיוסי מעודד אותם להמשיך ולהשקיע, אך מבשר להם שיש הליכון חדש הפועל גם בשכיבה. תמיר הכריז שהוא מתגעגע למכון הכושר וקותי התלוצץ ואמר שלדעתו תמיר מתאמן בג'ימבורי. בחצר סיפרה אביבית שהיא לועסת מסטיקים אובססיבית, וחשפה שהגיעה עם כמות מספקת לכל התקופה כולל כמה התקפי עצבים, בהם הצריכה עולה.

לקראת ערב זיוה אמרה לברי שהרצון להיכנס לשכשוכית במזג אוויר כזה הוא תסמין למצב הרע של הנוער שרק מחפש הזדמנות לחשוף את גופו, אך ברי טענה שזה חינוך אחר ושגם היא, כשהיתה צעירה, לא לבשה יותר מדי, אפילו בחורף. מאוחר יותר בערב, סיפרה ברי לזיוה עוד על אותה תקופה, ואמרה שהיא עזבה את עולם השקר שהיה בעיניה ריק מתוכן, והיא שבאה לבית האח הגדול כדי להתחזק אפילו יותר.
עורכי וידאו: איילת יחיא וליאור אלהרר
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share