יום ראשון, 22 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-21

האקס של אביבית ממשיך להסעיר את הרוחות, והדיירים מנסים לחשוב איך הבית ייראה יחד איתו. איזה שינוי עבר על תמיר, מה מרגיש קותי כלפי הגוף שלו ולמה יאנה וסופי התקוטטו? צפו בדוח המלא

היום ה-21 בבית האח הגדול התחיל כבר בשעות הקטנות של הלילה, כשסערת האקס של אביבית מרחפת מעל הבית. בשיחה אישית בין יוסי לבין ערן ניסו השניים לחשוב איך ייראה היום שאחרי, ויוסי סיפר שהוא מפחד שהאקסית שלו גם כן תיכנס. לאחר מכן בסלון שאל רגב את יעל האם היא חושבת שהוא גבר אטרקטיבי, ויעל החמיאה לו אך הוסיפה שהנשמה שלו עדיין עטופה ולכן קשה לגלות אותו.

בשעות הבוקר שיתף תמיר את קותי בשינוי שעבר עליו בבית, וניסה להבין למה קותי לא מחזיר לו אהבה. מאוחר יותר ניסה קותי להסביר למה סירב להצטלם לפוסטר הגאווה, והדגיש שלא מדובר בהומופוביה אלא בחוסר ביטחון פיזי.

בצהריים השעמום גרם לדיירים להריץ צחוקים על יוסי, ותמיר פתח בסשן חיקויים הכולל את הביטוי החוזר "חרדל דיז'ון". לקראת הערב החלו להתקוטט סופי ויאנה, ופנונה שישבה בצד ניסתה להרגיע אותן. לעומתה, סער ויעל שהתמקמו ממש לידן על הספה בחרו לא להתערב.

בלילה נכנסו הדיירים אחד אחרי השני לחדר האח הגדול כדי למסור את שמות המועמדים שלהם להדחה, לא לפני שהרכיבו את התקציב השבועי, ואת הרשימה המלאה נקבל הערב בשעה 21:00.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share