יום שלישי, 24 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-23

אביב נכנס לבית ומעורר סערה, כשאביבית, רגב וגם יתר הדיירים מתקשים להתרגל לרעיון. מה מרגישה אביבית כלפי ערן, למה סופי חושבת כשדאי לזוג להתחתן ואיך יעל הגדירה את מערכות היחסים של אביבית? צפו בדו"ח המלא

הכניסה של אביב לבית הובילה לסערה כשאביבית, רגב וגם אביב עצמו התקשו להתרגל לרעיון. בעוד אביבית הנסערת דיברה עם אביב בחדר השינה, וניסתה להסביר לו שלמה שקורה בחוץ אין קשר למה שקורה בבית, רגב דיבר עם יוסי ופנונה בסלון ושיתף אותם ברגשותיו, כשהוא טוען שבזכותו אביב נכנס לבית האח הגדול.

אביבית מתה על ערן
אחרי שניהלו שיחות לאורך כל הלילה גם במהלך היום הבית כולו עסק בכניסתו של אביב. בבוקר החליט יוסי שכדאי להתחיל לעשות כושר כי הוא השמין, ואביב התעניין אילו סוגים של אימונים אפשר לעשות בבית, כשאביבית המליצה לו על אימוני קרב מגע עם ערן. מאוחר יותר, התפתח ריב בין אביבית לאביב כשהיא גילתה שאביב הכניס סיגריות למרות שלטענתה הוא לא מעשן. בהמשך, בשיחה אישית עם ערן, התוודתה אביבית שהמפגש עימו בבית השפיע עליה עמוקות, ושהיא נקשרה אליו מאד, וערן ביקש ממנה שלא תספר על רגשותיה כלפיו לאביב.


בחצר הבית סופי וקותי דיברו על כך שאביב רודף אחרי אביבית כל הזמן, וקותי אומר שאביבית צוחקת עליו שהוא רודף אחרי יאנה אך הסביר שהוא ויאנה רק חברים טובים ושקותי פשוט צריך חום. במטבח ניסו הדיירים להכיר בעצמם את אביב, ובחצר דיברו על המצב שלטענת תמיר הולך "לחרפן את הבית". בהמשך אמר ערן לאביבית שנראה לו שאביב ילד ושאביבית היא כמו אמא שלו, וסופי לעומת זאת המליצה לה להתחתן עם אביב, כשאמרה: "זה או טיפול, או להתחתן איתו ".
אחר הצהריים השוותה יעל את הסיטואציה לקוסם שמסובב הרבה צלחות על מקל, וטענה שאין לאביבית מעורבות באף מערכת יחסים אלא שהיא רק רוצה לסובב את כולם, כשבסופו של היום ולאחר הרבה שיחות הודתה אביבית שהיא בסך הכל מבולבלת.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share