יום רביעי, 25 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-24

השהות של אביב בבית מסעירה את הדיירים, וכולם מדברים על האפשרות שיעזוב. מדוע קותי חושב שמדובר במשימה, איזה עצה נתן יוסי לאביב וממי יהיה לסער עצוב להיפרד? צפו בדו"ח המלא

השהות של אביב בבית הסעירה את הדיירים, ובלילה יעל הסבירה ליוסי שגם אביב וגם אביבית מחפשים דרמות, אך שלדעתה עליהם להתרחק ולקבל את ההחלטות שלהם לבד. מאוחר יותר אמר אביב שאביבית התחברה בבית לאנשים ושכחה מי האנשים האמיתיים, שעזרו לה כשהיתה בצרות. אביבית הדגישה שהיא לא מעוניינת לדבר על העבר, ורק סיכמה שכשהיו ביחד אביב היה נורמלי.

מקווים שאביב יעזוב
בחדר האמבטיה הודה תמיר שכואב לו על אביבית ושהוא מקווה שאביב יעזוב ולא יחליט להישאר. הדיונים סביב העזיבה של אביב המשיכו להעסיק את כולם, וקותי הכריז שלדעתו כל הסיפור לא אמיתי אלא משימה. בבוקר גם תמיר העלה את הרעיון שמדובר בסוג של משימה, ובאותה שיחה סער אמר שיהיה לו עצוב על כל מי שילך, חוץ מאביב.

אחר הצהריים תמיר, קותי ויעל תכננו את הקמפיין העתידי של תמיר לחרדל דיז'ון, כשבאותו הזמן בפינה אחרת בחצר יוסי ניסה להסביר לאביב שהמצב שלו ושל אביבית מטורף, ושאביבית פגועה. בערב גילו הדיירים שאביב יצא מבית האח הגדול, ויוסי ואביבית הלכו לארוז את חפציו, כשיוסי מביע דאגה למצבו של אביב.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share