יום ראשון, 1 בינואר 2012

מהערב: "האח הגדול" 4

16 הדיירים החדשים שלוהקו לעונה הרביעית של התוכנית ייכנסו היום בערב אל בית "האח הגדול". גם הפעם מגוון הרקעים השונים של הדיירים הוא שיקבע את הדינמיקה שתיווצר.

בדומה לעונות קודמות, אירוע השקת העונה יועבר בשידור חי בקשת החל מהשעה 21:00. ארז טל ואסי עזר, מגישי התוכנית, יקבלו את פניהם של 16 הדיירים והדיירות, שייכנסו אל בית "האח הגדול" ויתנתקו מהעולם החיצון למשך כשלושה חודשים. בשבוע שעבר החלו הדיירים את ההכנה לקראת הכניסה לבית, ועברו להתגורר במלון.

* * *

נשואים פלוס: האימה
כוכבי הסידרה המתהווה של קשת, "נשואים פלוס", לא מפסיקים לייצר כותרות. אחרי שצילומי הסידרה הופסקו בשל דלקת בעיניו של השחקן הראשי ליאור אשכנזי וההתעלפויות של נועה וולמן, מגיע תור הכוכבת הראשית - השחקנית דורית בר-אור. אנשי ההפקה והשחקנים מספרים כי הם מפחדים מדורית.

"לאף אחד אסור להתקרב אליה או לדבר איתה, פרט לבכירי הסט", הם אומרים. אם זה לא מספיק, אומרים אותם גורמים, בר-אור לא מסתפקת בארוחות שמספקת ההפקה ודורשת ארוחות יקרות יותר, שמוזמנות מבחוץ ולא מאולפני הרצליה. אנשי ההפקה גם חוששים לפני שהם פונים אליה, והם מעדיפים להגיד לבכירים שידברו איתה.

מפרי כפרי, הסוכנת האישית של בר-אור, נמסר: "אין תגובה".

שם היורש
על זה שאקסית "כוכב נולד" שיר ביטון ובעלה, כוכב "מותק של פסטיבל", עומרי רוטברד, הפכו להורים לבן - כבר שמעתם. גם על זה שהם חגגו ביום שישי - כבר שמעתם. מה שלא שמעתם זה את שם היורש. בשביל זה אנחנו פה. השם הנבחר הוא איתי. לא ברור אם זה קשור (תחליטו לבד), אבל רק נספר כי שמו של רוטברד בפסטיבל הוא איתי. מי שהגיעה לאחל מזל טוב ולהשיק את הבן החדש היא החברה אניה בוקשטיין.

יפתי VS דון
ממש כמו ג'סטין טימברלייק שצילם בעבר קליפ בעל מסר חד כתער לאקסית בריטני ספירס, כך גם האקס של דון לני-גבאי, הזמר יפתי. לאחרונה הקליט יפתי את השיר "לומד לוותר", המספר על הפרידה מגבאי, ועל כך שהיא המשיכה לגבר אחר שבוע אחרי הפרידה. מקורבים ליפתי סיפרו שהוא מאוכזב מאוד וכועס על דון. יפתי, ככה אתה מתמודד עם דברים? "זאת הדרך שלי. יש כאלה שמדברים בעיתון ויש כאלה שהופכים את מה שיש להם בלב לאמנות. אני מקווה שהשיר ייגע באנשים שמרגישים כמוני".

דנה מזרחי מתחתנת?
אם גם אתם ראיתם את כוכבת הריאליטי "מפרץ האהבה" מסתובבת עם שמלת כלה וזר פרחים בת"א ותהיתם אם להכין את פנקס הצ'קים - אפשר להיות רגועים, לא מדובר בחתונה. מזרחי נרתמה לקמפיין המתנהל בימים אלו נגד מחירי המשכנתאות בבנקים. יואב גוטרייך, ממקימי מטה המאבק, בתגובה: "אנחנו מתכוונים להיות משמר המפרץ של הבנקים נגד ההתעללות בלוקחי המשכנתאות".

"ארץ נהדרת" קורעת
בזמן ששני כהן מכינה את עצמה לקראת התוכנית ובזמן שיובל סמו ושאר חברי הפרלמנט מצטלמים ללא הפסקה, כוכב "בובה של לילה" והספורטיבי החדש של "ארץ נהדרת", ירון ברלד, גם החל ללמוד טקסטים לעונה הקרובה שבה הוא ישתתף בתפקידי אורח. תפסנו אותו יושב ולומד טקסטים באמצע הרחוב, ולפי הצחוק המתגלגל שלו, העונה הולכת להיות קורעת. לפחות הקטע שלו.

גיל משעלי - ישראל היום
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share