יום ראשון, 8 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-7

שבת ראשונה ולא רגועה עברה על בית האח הגדול בעקבות סכסוך בין קים לברי, וכל דייר לקח צד אחר. מה הפריע לקים, איך תראה שמלת החתונה של סופי ועל מה דיברו רגב ואיתם בתוך הנסט? צפו בדוח המלא

השבת הראשונה בבית האח הגדול לא נפתחה בצורה רגועה, ואף התחילה מוקדם מהצפוי. כבר לפנות בוקר סיפרה ברי לאביבית ולרגב למה היא מעדיפה אוכל כשר למהדרין, אך זכתה להתנגדות מצידו של קים שסיפר לה שהיא מגשימה את הסיוט שלו: דיבורים על תורה.

לאחר מספר שעות התעוררו הדיירים עם שיר בוקר מקפיץ במיוחד, וכולם רקדו ופתחו סוף שבוע של שמש. בזמן ההמתנה למקלחת שיתף קים את יוסי בכעס שלו על ברי, ואמר לו שלדעתו היא צריכה לעזוב אנשים בשקט. באותו זמן הציגו קותי ושרי, או בשמה החדש פנונה, את הגרסה שלהם לברי, לזיוה ואפילו לאביבית. החיקוי מצא חן בעיני יאנה וסופי, וגם דודו שישב בצד היה מבסוט. לסיום חיקה קותי אפילו את דודו, אבל דודו הסתייג ואמר שלדעתו החיקוי לא מדויק.

לקראת הצהריים יצאו כל הדיירים להשתזף ליד השכשוכית, וסופי סיפרה ליוסי על מערכות היחסים שלה. יוסי ניסה לשכנע אותה שעליה להתחתן, והזהיר אותה שעליה למצוא שמלה שתתאים לה. הוא המליץ על מלמלה, קצפת ומראה קלאסי ושקוף.

בינתיים בנסט דיברו רגב ואיתם על קים, ועל כך שהוא קיבל בבית הרבה כח. איתם הוסיף שלדעתו הוא חופר ליעל, ורגב הגן על ברי ואמר שקים התנהג לא כראוי בויכוח עם ברי אבל הוא לא רצה להתערב.
בערב הדיירים התפנו לעיסוקים אחרים, הכינו את רשימת הקניות הראשונה שלהם ונכנסו לחדר האח הגדול על מנת להעמיד אחד את השני להדחה. בין לבין גם צפו דודו ובטי בסרט החתונה שלהם, שהצליח לשמח אותם מאוד.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share