יום שלישי, 10 בינואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-9

הדיירים מסכימים שקשה להרגיע את הרוחות בבית, מתרגשים לקראת ההדחה הראשונה ומדברים על מצב של זוגיות בבית. איזה גבר מחפשת אביבית, למה ברי דואגת לבעלה ומה יש בתוך קופסת הקרטון? צפו בדו"ח המלא

את הבוקר פתחו ערן ויעל בשיחה במטבח, בה ערן חשף את חששותיו ממצב בו תיווצר בבית זוגיות. יעל אמרה שזה טבעי, כי יש בבית "בנות יפות ובנים אטרקטיבים", ויוסי, שהצטרף לשיחה, הכריז שהוא ויעל כבר זוג, מהיום הראשון בבית. בהמשך השיחה השלושה הסכימו שיש באלגן בבית גם בלי קשר לזוגיות, ושאמש היה קשה להרגיע את הרוחות.

מה יש בקופסת הקרטון?
את שעות הבוקר העבירו הדיירים בשיחות בשמש, כשאביבית מתלבטת איזה בן זוג עדיף: טייס, או מנתח פלסטי. מאוחר יותר בחדר השינה פירטה אביבית גם את הנתונים החיצוניים שהיא מעדיפה: שיער קצוץ ועור שחום. בצהריים התלבטו הדיירים בנוגע לתכולתה של קופסת קרטון מסתורית, כשחלק מהם חושבים שמדובר בטמפונים וחלק בפופקורן למיקרוגל. כשהקופסא נפתחה והם גילו שאכן מדובר במוצר היגיינה ולא באוכל, התפזרה האסיפה.

ברי דואגת לבעלה
אחר הצהריים בשיחה אישית, אמרה פנונה ליעל שהיא חוששת שמחר יודח מישהו שלא מגיע לו ללכת, ושהיא חושבת שאנשים מפספסים את ההזדמנות. בהמשך פנונה שוחחה גם עם ערן, ואמרה שמסקרן אותה מה חושבים עליה המשפחה והחברים שצופים בה. ערן ענה לה ש"את הכי מותג כשאת לא חושבת שאת מותג". בערב שיתפה ברי את זיוה בדאגה שלה לבעלה. ברי סיפרה שהיא כל עולמו, והדגישה שהם רק שניהם, ללא ילדים, לכן כשהיא לא נמצאת בבית הוא לגמרי לבד.

עורכי וידאו: איילת יחיא וליאור אלהרר
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share