יום ראשון, 1 בינואר 2012

ספר לי כמה אתה אוהב אותי: ארז טל ואסי עזר בשיחה אישית

הבכי האחרון של ארז, האובססיות הקטנות של אסי, ההזמנה הפוטנציאלית לסאונה וההיסטוריה האפלה עם מדונה. לרגל פרוץ העונה הרביעית של "האח הגדול", ארז טל ואסי עזר ישבו לראיון הדדי גלוי במיוחד. היה מחכים

אסי: "ב-20 מילה , ספר לי כמה אתה אוהב אותי".
ארז: "איך? איך אפשר לבטא כאלה עוצמות, לתת ביטוי לכזה נחשול של רגש, רק ב-20 מילים? סיימתי. יצא 19".
אסי: "למה מעולם לא הזמנת אותי אליך הביתה?".
ארז: "אל תיעלב, אבל בתי בת השש קצת מפחדת ממך. היא אומרת שאתה בא אליה בחלום, עושה לה 'מאקוווו' ומבהיל אותה. ניסיתי לומר לה שזה גימיק ואתה לא כזה באמת, אבל היא לא מוכנה לשמוע. ואם כבר, למה אתה אף פעם לא הזמנת אותי אליך הביתה? או לסאונה?".
אסי: "כי אני לא מסוגל להתמודד עם דחייה. באמת שאלת אותי עכשיו למה לא הזמנתי אותך אף פעם לסאונה?".
ארז: "אגב, אהבתי אותך מאוד ב'מלכוד24' וב'דבר עם הסוכן שלי', וחשבתי שיש לך פוטנציאל. למה לא המשכת בטלוויזיה?".
אסי: "אני חושב שבטלוויזיה של 2011 אין מקום לחובבנים כמוני. הטלוויזיה היא מקום של אנשים יפים, חכמים, כריזמטיים וחושניים. אנשים כמוך. אני מצאתי את הנישה שלי, ארז: פרסומות. אני טוב בלמכור רהיטים וריצוף לבית. ראית את הפרסומת שלי כבר. 'היא אומרת', 'הוא אומר'. חמוד, לא? מה איתך? לא בא לך לעשות איזו פרסומת? נראה לי מתאים לך בנק".
ארז: "אם לא היית בטלוויזיה, מה היית עושה?".
אסי: "מחבק אותך 24 שעות ביממה".
ארז: "אז זה מה שתעשה עוד שנתיים-שלוש?".
אסי: "זה מה שאעשה החל מ-1.1, מהרגע שאכנס למונית שמסיעה אותנו לנווה אילן ועד לרגע שאצעק 'והזוכה באח הגדול 4 הוא...'. ועכשיו תורי. אם יום אחד תלך ברחוב להנאתך ותבחין בי יושב לקפה עם אברי גלעד, תקנא?".
ארז: "אל תיעלב, אבל אני לא חושב שזה יקרה. אני לא הולך ברחוב להנאתי, אני הולך ברחוב כי צריך".
אסי: "מה עוד בא לך לעשות בטלוויזיה שלא עשית, ואיך אני משתלב בזה?".
ארז: "אני עובד עכשיו על תוכנית שתשודר מיד אחרי 'מאסטר שף' ותיקרא 'מאסטר שף - מי ישטוף את כל הכלים', וישר חשבתי עליך".
אסי: "ומה אשתך חושבת על זה שלפעמים אני מסמס לך 'ער?' בשתיים בלילה?".
ארז: "היא מבינה שזה חלק מהמחיר שהיא צריכה לשלם כשבן זוגה משדר בערוץ מסחרי".
אסי: "אם אי פעם ייגמר לי הכסף, אפול לטיפה המרה ואהיה חסר בית, האם תזמין אותי ללון בביתך ותעזור לי להשתקם?".
ארז : "לא".
כשמיה רובין בכתה
אסי: "דמיין את הסיטואציה הבאה: יום קיץ נפלא, שמש בשמים, במדינה שורר שלום בין ישראל לפלשתינאים ואין זכר לחקיקת חוקים אנטי דמוקרטיים. אתה, אני, אורנה בנאי, אברי גלעד, סיגל שחמון, אלירז שדה, אסי כהן, עלמה זק, מיה דגן ועפר שכטר יוצאים להפלגה בספינת התענוגות שלך. לפתע אנחנו מתנגשים בקרחון והספינה מתחילה לשקוע. אתה מיד קופץ לסירת ההצלה שלך. יש בה רק מקום לעוד אדם אחד, נכון שאני הוא זה שתציל?".
ארז: "זאת שאלה מאוד מורכבת וקשה. זה כמו לשאול אמא איזה ילד היא מעדיפה. זה נורא. כחבר טוב של רובכם אני מתאר לעצמי שאהיה קרוע מבפנים אבל בסוף, אם אאלץ לקבל החלטה, בלית ברירה, אפליג משם לבד".
אסי: "אתה איש קרח. כלום לא מרגש אותך, הכל עובר לידך, ובכל זאת... מתי בכית לאחרונה?".
ארז: "בפרק הרביעי של 'שלוש', כשקמת בספונטניות, הלכת למאיה רובין הבוכייה וחיבקת אותה ברגישות מקצועית. היה מרגש. ומה איתך? בעונות הקודמות בכית כמעט כל שבוע כשיצא המודח מהבית. למה אתה בוכה ומה יהיה?".
אסי: "בכיתי כולה 16-15 פעם . ואני לא מתבייש בזה, אני מחובר לצד הנשי שלי. ולמה אני בוכה? אני בוכה כי אני רוצה שתשים לב אלי. שתשים עלי יד ותגיד לי, 'יהיה בסדר אסי'לה'. אני בוכה כי אני צמא לתשומת לב ממך. סתם נו, אני בוכה כי אני לוקח את התוכנית ללב. וכשמישהו
מודח ואני רואה שכואב לו, אני כואב איתו. כזה אני. קלישאה דביקה ורגשנית. וכשרם יצא מהארון בכיתי - כמו משוגע, אגב - כי זה זרק אותי אחורה. היום שהתוכנית תפסיק לרגש אותי זה היום שבו תמצא את עצמך עומד זחוח לצד עידו רוזנבלום. ואם כבר 'האח הגדול' - כמה עצבן אותך האופן שבו אמרתי את המילה 'מאקו' בעונה הקודמת?".
ארז: "בשלוש הפעמים הראשונות זה היה חינני. מאלפי הפעמים הבאות התעלמתי. אני מניח שבעונה העשירית זה יתחיל לעצבן אותי".
אסי: "אתה תנחה את 'האח הגדול' עד העונה האחרונה?".
ארז: "לא, אסי, אבל אתה לא תנחה את התוכנית הזאת לבד. זה לא יקרה. לעולם".
אסי: "בשנה שעברה, לפני שעלתה התוכנית, ישבנו בחדר ישיבות, הסתכלנו על הקאסט, אתה הצבעת על ג'קי ואמרת 'זה הזוכה של העונה'. האם יש לך הימור כזה גם השנה?".
ארז: "כן, ואני מוכן לכתוב את השם על פתק ולשים אותו בקופסה סגורה שאותה נפתח יחד בסוף העונה. אבל לא תמיד אני צודק. היפה ב'האח הגדול' זה שהדברים קורים בזמן אמת והרבה פעמים גם ההפקה מופתעת, יחד עם הצופים".
אסי: "אם היית יכול להנחות את 'האח הגדול' עם כל אחד אחר חוץ ממני, במי היית בוחר? ובוא נניח שבר רפאלי, עידו רוזנבלום וג'ני טוקרב מהעונה הראשונה לא קיימים".
ארז: "הייתי מנסה בכל זאת לשכנע את ג'ני".
ציון ברוך ואני
אסי: "מה חשבת לעצמך כשקנית לי ליום הולדת מחשבון ענק?".
ארז: "זה היה רמז, שתבין שהשעון הביולוגי שלך מתקתק ותעשה עם זה משהו. ומה עשית? אימצת כלב. לא לזה התכוונתי. מה עם זוגיות, אסי? מה צריך לקרות כדי שתמצא את הזיווג המושלם?".
אסי: "אני מת לזוגיות, תודה ששאלת. מת! ומה לא עשיתי... סיפרתי בכל כלי תקשורת אפשרי שאני מחפש אהבה, צייצתי בטוויטר, יצאתי לדייטים עם זרים שהתחילו איתי בפייסבוק. אין. כלום. יש לך מישהו להכיר לי, אגב? מישהו ממעגל החברים שלך זה משהו שמאוד מעניין אותי".
ארז: "אתה רוצה ילדים? כמה?".
אסי: "רוצה מאוד. כרגע אחד. אני מניח שאתחיל לחפש את האמא הפוטנציאלית בקרוב. ואם כבר אפשר לנצל את הבמה הזאת, אז למה לא: אם את אישה באזור גיל 30 פלוס ואת רוצה לעשות איתי ילד, זה הזמן לפנות אלי בפייסבוק או בטוויטר".
ארז: "אתה כל כך מכור לטוויטר ולפייסבוק שלפעמים אתה מתחיל לכתוב סטטוס כשאנחנו עשר שניות לשידור ולא כל כך זוכר מה קורה עכשיו בתוכנית. האם זאת לא אובססיה קצת מוגזמת? האם שקלת לדלל קצת? למה צריך להיות לי אכפת שאתה נניח רוקד בטירוף עכשיו בזינגר?".

אסי: "א. אני אוהב לרקוד בטירוף בזינגר. ב. אני אוהב לעדכן זרים שאני רוקד בטירוף עכשיו בזינגר. ג. אני מת על הטוויטר ומת על פייסבוק. את החבר שלי לשעבר הכרתי בפייסבוק ולא מעט חברים הכרתי בטוויטר (היי דורית, היי קובייקו). ד. שמועות עיקשות טוענות ש'חיוך ממיס' בטוויטר עם תמונה של ביצה זה אתה! אתה רוצה לאשר?"
ארז: "לא מזמן בר רפאלי פרסמה אצלה בפייסבוק תמונה שלה מלקקת לך את האוזן. מה הסיפור שלכם, והאם יש סיכוי שהיא תגרום לך לרדת מהגימיק הזה של הגיי ולחזור אלינו?".
אסי: "איך אתה יודע מה בר פרסמה אצלה בפייסבוק? אתה חבר שלה בפייסבוק? אשתך יודעת? ולשאלתך, אם יום אחד בר תגיד לי לחזור בתשובה, לשאת אותה לאישה ולהפוך אותה לאם בישראל, כמובן שאגיד כן. זו פאקינג בר רפאלי. לצערי, בשנה האחרונה בר הייתה בארץ 25 דקות, מתוכן 15 דקות היא הייתה עם ציון ברוך. ככה שאני לא רואה את זה קורה בקרוב"
ארז: "בר מחבבת אותי?".
אסי: "לא. תגיד, למה אתה לא מצטרף כבר לטוויטר? והאם זה בסדר מבחינתך שאשתמש בשאלה הזאת כדי להזכיר לקוראים להצטרף לטוויטר ולעקוב אחרי שם תחת השם assiazar? (אני כרגע ממוקם מקום חמישי בישראל! אחרי בר רפאלי וביבי... עיזרו לי לעלות למעלה) עכשיו תענה על השאלה".
ארז: "אני לא בטוויטר כי בניגוד אליך ובניגוד לראש הממשלה אני לא רוצה שאף אחד יעקוב אחרי. אפרופו לעקוב, זה נכון שבצבא היית במשטרה צבאית? לכדת עריקים? נהנית?".
אסי: "כן כן, הייתי במשטרה צבאית ונהניתי מכל רגע, חבוב. למען האמת, כל כך נהניתי, שחתמתי עוד עשרה חודשים קבע! לא לכדתי עריקים, הייתי בהדרכה. לימדתי טירונים איך להיות מניאקים ואיך לחלק דוחות. תאמין לי, היית רוצה להיות גם במשטרה צבאית. הבנות הכי יפות... שם. גם הבנים לא רעים, אגב".
ארז: "ועוד שאלה חשובה: האם אתה מתכחש לשורשיך התימניים? למה אף פעם לא ראיתי אותך שם אהרון עמרם באייפוד?".
אסי: "אתה רוצה לדבר איתי על התכחשות לשורשים, ארז? אני עד לפני שנתיים חשבתי שאתה בכלל אשכנזי. דבר איתי על זוהר ארגוב! אתה יודע שאבא שלי היה חבר של זוהר? אתה יודע שזוהר הופיע בבר מצווה של אחי והדבקתי לו דולרים על המצח? בחיי".
ארז באירוויזיון
אסי: "אתה יודע, כשהייתי בן 14, מדונה הגיעה להופעה ראשונה בישראל ובן דוד שלי השיג כרטיס וי.איי.פי ולקח אותי לראות את ההופעה. עמדנו ממש קרוב לבמה, החזייה המחודדת של מדונה הייתה ממש במרחק יריקה ממני ומי רקד, כמו משוגע, לפני כל ההופעה? אתה! האם מדונה היא כוס התה שלך? והאם אתה מבין שזה קצת גייז?".
ארז: "אל תרגיש מאוים מדברים שהם גייז, אסי. גם את האירוויזיון חיבבתי עד שמאות רסיסי מדינות חבר העמים הצטרפו. במינונים מסוימים מדונה היא כוס התה שלי, אבל אני לא שותה הרבה תה".
אסי: "ואם כבר נגענו בזה, מה אתה חושב על איך שאתה רוקד?".
ארז: "אני יודע שזה מאוד מעורר אותך, אבל לא זאת המטרה. אני רוקד כדי לבטא שמחה פנימית ואושר על כך שהיכרתי אותך ושלל סיבות נוספות. ומה איתך? יש לי תחושה שאתה לא חוגג כל לילה עד עלפון חושים במועדוני גייז, וחבל".
אסי: "ארז, אני כבר בן 32, אני לא ילד. אני כבר זקן. חם לי במועדונים, צפוף לי ואני לא באמת יכול להשתכר ולגמור את הלילה מעולף על הרצפה, כי כל הרכילאים הם הומואיות רעות שמיד ילשינו עלי".
ארז: "בגמר האחרון של 'האח הגדול' התלבשת כמו מלצר. בגמר שלפניו שמת עניבת פפיון. למה? ומה יקרה בעונה הזאת?".
אסי: "מה עדיף, ארז? להתלבש כמוך, 30 שנה אותו דבר?".
ארז: "עכשיו ברצינות - מרגע שיצאת מהארון לא התבלבלת ולא התנצלת לרגע והפכת בעיני רבים לסמל. איך הגיבו ברחוב? חטפת הערות בוטות?".
אסי: "מה זה השאלה הזאת עכשיו? זה לא 'איפה צדקנו' פה. תחזור לשאלות הקלילות שמראות כמה אנחנו מצחיקולים".
ארז: "לפני כל תוכנית של 'האח הגדול' אתה מנסה להלהיב את הקהל בריקוד מטופש שאתה ורותי, מנהלת הבמה, רוקדים. לפני זה אתה מזהיר את הקהל שלא יצלם את זה בסלולרים ולא יעלה את זה ליוטיוב. כמובן שכולם מצלמים ומעלים. אתה מת על זה, נכון?".
אסי: "אם היית יודע לרקוד, ארז, גם אתה היית מת על זה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share